Redhead93 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nå skal ny TV i hus, og jeg har sett på de to TV'ene som er anbefalt av audiovisuelt, nemlig disse: Samsung LE40B535 LG 42LH4000 Ser at det er mange tråder om Samsungen, men føler ikke at noen av dem gir et konkret svar på akkurat disse to. Det jeg har merket meg er at LG'en har 100hz og er to tommer større, men har sett litt rundt etter andre tester på nettet, og noen steder har det blitt trukket veldig ned på kontrasten. Vil jeg merke veldig godt at Samsugnen bare kjører 50hz? Hvilken av dem er det beste kjøpet? Kom gjerne med andre forslag, men de kan ikke være så veldig mye dyrere en disse to. /Redhead Lenke til kommentar
sandemannen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Lurer litt på dette jeg også. Har fått intrykk av at LG'en er et godt kjøp? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Definitivt LH4000. Den har høyere kontrast og en bedre bildebehandler, samtidig som den er 100hz. Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Definitivt LH4000. Den har høyere kontrast og en bedre bildebehandler, samtidig som den er 100hz. Ja det var det jeg også tenkte, men i en test på nettet leste jeg at kontrasten var betydelig lavere en det den skal være. The contrast ratio is quoted at 80,000:1, but the reality is different. Our Tech Labs measured real world contrast at less than 500:1. Kilde Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 LG'en er nå i hus og jeg kan trygt anbefale den! Eneste minus er at sort nivået er litt dårlig, men det legger du ikke spesielt mye merke til. Vet ikke hvordan den er i forhold til Samsungen men det ser helt sykt bra ut spør du meg Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 LG støttes helt klart, den er en bedre tv teknisk og sammenligner man bildet i butikk så er det helt klart bedre. Storebror LH5000 bør sjekkes ut da denne er 200hz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå