Oxygen 07-12 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 I sakens anledning intervjuet også TV2 en representant for sharia-gestapistene i Oslo og under intervjuet glapp det ut av vedkommende at de ”hadde bruk for tolker i de fleste saker de håndterte”. AntiJihad Norge Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Herlig. Jeg tror virkelig jeg står over en blogg som heter "AntiJihad Norge", på samme måte som jeg glatt hadde hoppet over en blogg med navnet: "ProJohid Norge". Objektivisme lenge leve. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Ok, men jeg bryr meg ikke om dine personlige meninger. Dette gjelder nordmenn flest, og spesielt jenter. Så kan en liten fjott som deg gå tilbake til playstation 3 og xboxen sin. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Om du ikke bryr deg om andres meninger, hva gjør du da på et diskusjonsforum? Kanskje du skulle holde deg til WoW. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Fakta. Folk som bare bryr seg om egne meninger lever i sin egen virkelighet. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fakta forandres alt etter hvordan man presenterer dem, og hvordan man presenterer dem henger sammen med ens meninger om saken. Du kan altså ikke enkelt skille "fakta" fra "meninger". Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Om du ikke bryr deg om mine personlige meninger, hvorfor skal jeg da bry meg om dine? Fakta? Du påstår at man kan finne fakta ifra en blogg, som i tilegg er så farget at den ikke klarer å komme med et adekvat dekknavn? Lenke til kommentar
frevild Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 For en saklig og informativ diskusjon, gitt. Noe annet er kanskje ikke å vente når utgangspunktet for diskusjonen er så tabloid. Det er vanskelig å diskutere når åpningsposten henviser til en nettside hvor en bl.a. finner følgende gullkorn: "Det er det satans fargeløse multikriminelle muslimske faenskapet som kaller sin organiserte kriminalitet for religion som er skyld i dette, de skulle aldri vært tolerert på norsk jord overhodet, eller noe annet sted i verden heller for den saks skyld." "Det satans giftige avskummet som formidler og kommenterer nyheter i norske medier er så fastgrodd i sine egne forkvaklede begreper at det er ikke bryderiet verdt å slå inn skallen på dem en gang – det er bare vakuum bak den." Tankene går til Vigrid og denslags. Trådstarter: Når du henviser til søppel, får du - ikke overraskende - en søpledebatt. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Trådstarter: Når du henviser til søppel, får du - ikke overraskende - en søpledebatt. Min første tanke også. Så sa du det, og jeg slapp. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Og her er dem, og desverre blir en del av samfunnet når de skal ut i jobb. Det er DERE de refererer til, nøyaktig lik sine forfedre. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvem refererer til hva, mener du? Og forresten, hva er en sharia-gestapist? Kan ikke huske å ha sett det ordet før.. Lenke til kommentar
frevild Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Tror han mener vi er del av "det satans fargeløse multikriminelle muslimske faenskapet" eller kanskje heller del av "det satans giftige avskummet som formidler og kommenterer nyheter i norske medier." Lurer på hvor lang tid før denne spammetråden stenges eller flyttes til et mørkt hjørne på forumet. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Husk å poste i rett kategori, denne tråden hører bedre hjemme i Oppslagstavlen, og flyttes følgelig. Reaksjoner på moderering tas som vanlig via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ok, men jeg bryr meg ikke om dine personlige meninger. Dette gjelder nordmenn flest, og spesielt jenter. Så kan en liten fjott som deg gå tilbake til playstation 3 og xboxen sin. Vel, da er det vel ikke noe å diskutere. Og dette er et diskusjonsforum. Ikke er vi glad i personangrep heller. Denne tråden stenges og lukkes, og så forsvinner den ned i glemselen. Reaksjoner tas på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg