olahe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 hei! jeg har dette anlegget og lurte om noe som vet om en aktiv sub som du kan bruke med dette anlegget? ikke for dyr... nå har jeg bare en såkalt jukse sub så jeg har bare kobla den ene fronthøytaleren i samme ingang som suben. Har en egen reicerver som ikke er den som følger med dette anlegget. Så det er derfor jeg trenger en aktiv sub pga. den forsterkeren støtter ikke passiv sub... håper noen kan hjelpe olahe Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvor mye har du tenkt å legge i subben? Lenke til kommentar
olahe Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Hvor mye har du tenkt å legge i subben? egentlig så lite som mulig men den må værtfall vær like god som den jeg har på anlegget fra før... hadde jo ikke vilt kjøpt ny sub vis ikke jeg måtte ha en aktiv sub... Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Den du hadde fra før var vel neppe stort å hoppe i taket for? Er det ikke så farlig for deg at den heter Proson vil nok denne kunne holde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå