Grasto Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Heisann. Har et lite problem om dagen. Enten jeg skal bruke limewire, spotify eller kanskje pokerstars så får jeg ikke tilgang til nett gjennom disse programmene. Jeg har prøvd å åpne porter men vet ikke 100% hvordan man gjør dette. Brannmuren på ruteren er også slått av. Lite bilde av hvordan det ser ut når det gjelder å åpne port: Noen som kan hjelpe meg med hva jeg skal fylle inn og lignende? Evt. noe annet jeg må gjøre for at programmene skal fungere? Lenke til kommentar
warhaug Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Sjekket brannmuren i windows? Portene i routeren har ikke jeg trengt å røre pga verken spotify eller limewire. Operativsystem? men for å åpne en port er det som regel bare å taste inn din IP adresse, velge ett navn. markere me "both" på protokolltype, port fra og til og sjekk aktiver. portnummer må nok også merkes opp i innstillingene i programmet det skal åpnes for, eller noen ganger bruker ett programm ett standardportnummer. Endret 1. desember 2009 av warhaug Lenke til kommentar
Grasto Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 operativsystemet er Vista.. Har prøvd å åpne den med å slå av windowsbrannmuren ja. Også sluppet programmet gjennom brannmuren. "Both" kommer ikke opp som noe alternativ på protokolltype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå