Gjest Guest_gutt17_* Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 hei! Jeg og kjæresten min hadde vært sammen i over et år før vi slo opp for en tid tilbake. vi var enige om det i den forstant at vi begge mente det ville være det beste. Det kunne ikke fortsette sånn, men hun var veldig gira på at vi skulle fortsette å være venner. Vi hadde vært ute og spist og det siste vi gjorde før hun satt seg i bilen som hentet henne var å holde rundt hverandre og kysse hverandre lengre og heitere enn vi har kysset på lenge. noen dager etter bruddet begynte hun også å sende meg meldinger. bare meldinger om litt av hvert, ikke noe hint eller følelses greier. Jeg tok kontakt og snakket med henne før helga og praten mellom oss var lettere enn på evigheter. vi kan fortsatt snakke om alt, og tonen var også litt flørtende. Jeg har vel egentlig kommet frem til at jeg ønsker å få henne tilbake, men er usikker på hvordan jeg skal gå frem. nå har det vært sånn at jeg har tatt kontakt de siste gangene, og jeg vil nødig fremstå som innpåsliten. men samtidig er jeg som forelska på ny og det er vanskelig. hehe. Er det noen som har vært i samme situasjon eller har noen tips til hva jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Mulig dette ikke blir konstruktivt for din del, men jeg for min egen del vil aldri prøve å vinne tilbake en eks. Er forholdet dødt først én gang, ser jeg det som bortkastet tid og krefter å prøve å stable det på beina igjen etter å ha slått opp. Mine 2 cent. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Si det rett fram, at du vil gi forholdet et nytt forsøk og se hva hennes reaksjon er til det. Man lever bare en gang, må nesten gripe sjangsen de gangene du får an. GuD lUck. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 En annen vei er å trekke deg litt tilbake fra hun slik at hun begynner å savne deg. Det jeg gjorde og jeg klarte å vinne tilbake min eks, en stund hvertfall. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det finnes utallige grunner til å ikke vinne tilbake en eks, men det finnes også de som kommer sterkere ut av et brudd og finner ut at det er de som skal holde sammen. Etter som du er 17 vil jeg si at du skal prøve deg. Du har ikke noe å tape. (annet enn å miste dama på nytt en gang i fremtiden ) Jeg ville gitt dama en liten pause, så hun fikk kjenne hvordan det var uten meg og få muligheten til å savne meg. Så etter en liten stund (hvis hun riktignok hadde gitt tegn på at hun ville holde det gående) ville jeg satt inn alle kluter og kjørt på med kroppskontakt, øyekontakt, flørting, osv. Gi henne tid til å savne deg, og så kaprer du henne som du kapret henne første gangen. Lykke til! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg synes ikke det virker som en god ide. Av-og-på-forhold har ingenting for seg. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Om du ønsker å bli sammen med eksen igjen, må du se på grunnen til at det ble slutt. Vis ikke blir dere bare små forelska igjen og havner i samme gjørma. Jeg har blitt sammen med eksen igjen, OG det funker som faen fordi jeg har klart å forandre meg til det bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå