bajast Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei, jeg kjører uten lappen på en scooter, har ikke forsikring eller noe, men hva skjer om jeg blir stoppa av purken ? hvor mye utsettelse osv? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Mer enn det er verdt. Lenke til kommentar
bajast Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 noen som har bedre svar? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 En kamerat fikk utsettelse på det meste av lapper. Mer enn det er verdt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det som kan gjøre det endra mindre verdt det, er hvis du uten lappen skader scooteren, deg selv eller andre. Forsikringsselskapene blir gretne av sånt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det kan i verste fall ruinere deg for resten av livet om du skader noen, da forsikringsselskapet vil dekke null av den eventuelles skadeerstatning. Det vanlige, om du bare blir stoppet, er et par år utsettelse på straffen, en kraftig bot, og gretne forsikringsselskaper når du evt. skal ha bil eller annet senere. Lenke til kommentar
GA Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Mer enn det er verdt er helt klart et bra svar her! Som flere andre her nevner så kan du faktisk risikere å gjøre noe som du må slite med resten av livet. Gjør deg selv en STOR tjeneste og ta lappen/skaff forsikring før du kjører mer. Et par års utsettelse på lappen er faktisk ikke på noen måte det viktigste her... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Tråden er ryddet for personangrep og off topic. Hold dere til sak folkens. Videre tull her vil medføre advarseløkning. Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tråden er ryddet for personangrep og off topic. Hold dere til sak folkens. Videre tull her vil medføre advarseløkning. Objektiv konstatering av harde fakta er ikke det samme som et personangrep, slik jeg ser det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå