Deepdiver Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Jeg har en gammel PC med et Abit BH6 (rev 1.01) hovedkort. For et par år siden presterte jeg ved en feiltagelse å flashe biosen med feil oppdatering, den var beregnet for rev 1.1x. (Merklig nok ble denne biosoppdateringen gjennomført, og PC-en har virket greit siden). Problemet mitt er at jeg planlegger å bytte CPU og derfor må oppdatere Biosen. Når jeg forsøker å oppdatere biosen får jeg en feilmelding "The program file's part number does not match with your system!", awdflash identifiserer HK som rev. 1.1x og vil derfor ikke oppdatere biosen med en oppdatering for rev. 1.0x. Finner ingenting i manualen som antyder at det er mulig å slette biosen. Men jeg mener å huske å ha lest tidligere et eller annet sted at det er mulig å slette biosen. Finner heller ikke noe på Abits hjemmeside, og de gidder ikke svare på mail om problemet. Er det noen som kjenner til hvordan det gjøres, event. kjenner til en annen måte å løse problemmet på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå