Howard Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det er desember og tid for julenøtter. I den første konkurransen kan du vinne en bærbar mediaspiller fra Creative. Les mer Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Og da er vi igang igjen! Endret 1. desember 2009 av RamGuy Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Bare meg, eller er svar alternativene feil på WMA pro? Jeg finner bare tall som er rett over eller rett under svar alternativene... Lenke til kommentar
Howard Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Bare meg, eller er svar alternativene feil på WMA pro? Det er nok bare deg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det var wikien som var veldig uklar ser jeg! Fant svaret! =) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det siste spørsmålet var litt tricky, ja, men jeg er ganske sikker på at jeg svarte rett Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Argh, er så vanvittig unødvendig at folk går og forandrer på f.eks wiki artiklene. Men ellers så føltes det godt å endelig starte på ann igjen med julekalenderene. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Slike spørsmål blir raskt for enkelt i disse Google-tider. Ikke desto mindre er jeg stolt over at jeg kunne det meste (tror jeg). Lenke til kommentar
manfrotto Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 hvor er luke 2 ???? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Hei, som vi skriver i artikkelen blir det dessverre ikke en ny konkurranse hver dag i adventstiden her på Audiovisuelt. Denne første julenøtten varer frem til og med søndag. Men vi lover at det kommer flere bra premier frem mot julaften! Lenke til kommentar
manfrotto Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er det jeg altid har sagt; if nothing works, read the manual....... Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei, som vi skriver i artikkelen blir det dessverre ikke en ny konkurranse hver dag i adventstiden her på Audiovisuelt. Denne første julenøtten varer frem til og med søndag. Men vi lover at det kommer flere bra premier frem mot julaften! Dvs 6 dager og 1 premie? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Ja, denne første konkurransen vil vare så lenge. Så får vi se hvordan det blir etter hvert Ideelt sett skulle vi hatt en ny fet premie hver dag, men det klarte vi dessverre ikke å få til denne gangen. Men jeg kan love at det blir flere fine premier - og at vi avslutter med en skikkelig godbit Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja, denne første konkurransen vil vare så lenge. Så får vi se hvordan det blir etter hvert Ideelt sett skulle vi hatt en ny fet premie hver dag, men det klarte vi dessverre ikke å få til denne gangen. Men jeg kan love at det blir flere fine premier - og at vi avslutter med en skikkelig godbit Den 50" Full-HD LED skjermen med 5.1 blu-ray anlegg, 100 blu-ray filmer og PS3 assassins creed pack e MIN!!! Lenke til kommentar
Howard Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Den 50" Full-HD LED skjermen med 5.1 blu-ray anlegg, 100 blu-ray filmer og PS3 assassins creed pack e MIN!!! Hoho, det hadde vært noe! Det får bli neste år! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Den 50" Full-HD LED skjermen med 5.1 blu-ray anlegg, 100 blu-ray filmer og PS3 assassins creed pack e MIN!!! Hoho, det hadde vært noe! Det får bli neste år! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg vet det er det som er premien, men greit jeg skal spille med! Ja, sku ønske det var den faktiske premien Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Men jeg kan love at det blir flere fine premier - og at vi avslutter med en skikkelig godbit Gavekort på 100 kr hoss Nille? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Men jeg kan love at det blir flere fine premier - og at vi avslutter med en skikkelig godbit Gavekort på 100 kr hoss Nille? Hehe, nesten! Kan herved avsløre at premien er hele 10 % rabatt på fjorårets varer hos Garn- og Vevstuen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Elendig med så få konkurranser. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Jeg er glad for at det i det heletatt er noen som tar tiden til å lage konkurranser Endret 3. desember 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg