Th0mas93 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hei og god kveld. Har jeg lite problem med min Samsung I8910 Omnia HD telefon, og det jeg sliter med er å få filmer over til telefonen. Kan jeg sende de rett fra maskinen til telefonen via bluetooth, eller må jeg konvertere filmene via Samsung Mobil som følger med når jeg kjøpte telefonen? Setter veldig stor pris på svar! Mvh Thomas. Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei og god kveld. Har jeg lite problem med min Samsung I8910 Omnia HD telefon, og det jeg sliter med er å få filmer over til telefonen. Kan jeg sende de rett fra maskinen til telefonen via bluetooth, eller må jeg konvertere filmene via Samsung Mobil som følger med når jeg kjøpte telefonen? Setter veldig stor pris på svar! Mvh Thomas. koble den til via usb som "massemedia" og du kan enkelt "copy and past" filmer over til mobilen. Lenke til kommentar
Th0mas93 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Hei og god kveld. Har jeg lite problem med min Samsung I8910 Omnia HD telefon, og det jeg sliter med er å få filmer over til telefonen. Kan jeg sende de rett fra maskinen til telefonen via bluetooth, eller må jeg konvertere filmene via Samsung Mobil som følger med når jeg kjøpte telefonen? Setter veldig stor pris på svar! Mvh Thomas. Fantastisk! : ) Mange takk. : ) Lenke til kommentar
Th0mas93 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Hei og god kveld. Har jeg lite problem med min Samsung I8910 Omnia HD telefon, og det jeg sliter med er å få filmer over til telefonen. Kan jeg sende de rett fra maskinen til telefonen via bluetooth, eller må jeg konvertere filmene via Samsung Mobil som følger med når jeg kjøpte telefonen? Setter veldig stor pris på svar! Mvh Thomas. Fantastisk! : ) Mange takk. : ) Sliter fremdeles jeg.. Hvor skal jeg slippe inn filmen slik at den konverteres når jeg har åpnet moobile tingen? Lenke til kommentar
Th0mas93 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Hei og god kveld. Har jeg lite problem med min Samsung I8910 Omnia HD telefon, og det jeg sliter med er å få filmer over til telefonen. Kan jeg sende de rett fra maskinen til telefonen via bluetooth, eller må jeg konvertere filmene via Samsung Mobil som følger med når jeg kjøpte telefonen? Setter veldig stor pris på svar! Mvh Thomas. Fantastisk! : ) Mange takk. : ) Sliter fremdeles jeg.. Hvor skal jeg slippe inn filmen slik at den konverteres når jeg har åpnet moobile tingen? Og hvordan starter jeg konverteringen slik at jeg kan sende de til telefonen? Håper noen kan skrive en kort konkret bruksannvisning til meg? Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Omnia HD spiller av de fleste film format saa du maa vanligvis ikke konvertere filmene foerst. f.eks. spiller greit Xvid og Divx filmer. Trenger du og konvertere en film kan du bruke Samsung PC Studio 7 .. eller evt et separat film konvertings program..du kan finne plenty ved aa bruke google.... Endret 3. desember 2009 av midnightraver Lenke til kommentar
Th0mas93 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Omnia HD spiller av de fleste film format saa du maa vanligvis ikke konvertere filmene foerst. f.eks. spiller greit Xvid og Divx filmer. Trenger du og konvertere en film kan du bruke Samsung PC Studio 7 .. eller evt et separat film konvertings program..du kan finne plenty ved aa bruke google.... Har samsung PC studio 7, men får ikke konvertert filen til at jeg kan sende den over til telefonen, så hvor i alle dager skal jeg gjøre det? Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 PC studio 7 har en egen button/icon med dette hintet: "Play and convert multimedia files" Denne apener en spiller i et nytt vidu, denne spilleren kan ogsaa konvertere filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå