Ravenlord Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 På komplett har de pc3200 twinmos 256 ram m/ winbond rambrikke til 355 kr... prisen blir sikkert å flyge opp snart.. Har akkurat kjøpt 2 ram brikker Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Så fint for deg da. Men hva er egentlig poenget med threaden? Lenke til kommentar
arve19 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har 2 Apacer 3200 256 Mb som kosta meg 700 kr. Å så.........................!! Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Så fint for deg da. Men hva er egentlig poenget med threaden? Hvis du tenker deg om så er ikke alle så klok som deg, kanskje noen trenger en rambrikke eller 2... Har du aldri hørt "hvis du ikke har noen klokt å si så hold munn" Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har du aldri hørt "hvis du ikke har noen klokt å si så hold munn" Det gjaldt vel for din post også. Så vel som denne jeg skriver. Man kan ikke si noe klokt hele tiden. Da hadde det ikke vært noe kos her. Så etter den posten håper jeg folk tar vet til seg (i motsetning til meg) og slutter å skrive usaklige ting. Har forresten fult minne på hovedkortet, og mindre penger enn mulig. Tror jeg har nådd det absolutte nullpunkt. Men snart, når jeg får masse penger, da blir det nytt hk så vel som minne! Oje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå