magnus.o Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Synes man burde minst ha 8251 8252 innlegg på forumet før man kunne vinne premie. Ha ha!! Den er god! ;-) Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 hmm. jeg vil vinne, da kan jeg kjøre to 4870x2 i CF Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har vi en samletråd (i forumet) for alle årets julekalendere? =)Henger meg på denne! Ellers flott med julekalender her igjen, har da hengt meg på den et par år nå uten å vinne, så satser på at i år er året! Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) håper å vinne i år ettersom jeg trenger ett nytt skjermkort (mitt hd4870 røk, så nå sitter jeg igjen med Nvidia 7300GT ) anyways... det er en god start premie i år da. + i boka til Hardware btw. noen som har ett brukendes skermkort til salgs til en billig penge? Endret 1. desember 2009 av __Rainmaker__ Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hele konkurranen er ødelagt etter min mening, om svarene kommer frem eller ikke er ikke relevant, da vi umulig kan vite hva hw.no tok som faktakilde. Ergo blir det tipping. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hm, hvorfor kan man vinne et utgått produkt? Dette produktet selges ikke lengre og er heller ikke i sortimentet til asus. 4870x2 ble tatt ut av produksjon da 5870 kom.. Merklig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Tipper Asus hadde et kort liggende de ville kvitte seg med! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hm, hvorfor kan man vinne et utgått produkt? Dette produktet selges ikke lengre og er heller ikke i sortimentet til asus. 4870x2 ble tatt ut av produksjon da 5870 kom.. Merklig. Siden du så åpenbart ikke vil ha kortet så regner jeg med at du sender kortet til meg om du skulle vinne. En pangstart på premiefronten i hvert fall. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 For all del, en bra premie:) Bare rart at et 5xxx serie kort ikke ble valgt istede. Vinne, vært med på julekonkuranse her i noen år nå og har ikke vinni noe enda.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 For all del, en bra premie:)Bare rart at et 5xxx serie kort ikke ble valgt istede. Vinne, vært med på julekonkuranse her i noen år nå og har ikke vinni noe enda.. Da er vi to Satser på å vinne denne, tenker cfx med mitt nåværende hd4870 og dette blir en fin kombo. Lenke til kommentar
rolfn Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Bra jobbet, folkens. Jeg hadde ikke funnet svaret om jeg ikke hadde fått hint i denne tråden. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hm, heter det ikke Griff på norsk? Lenke til kommentar
Lesst Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Dere må ikke ødelegge sjansene deres. Jeg så ikke at det ikke var samme skjermkort i spørsmålet som man kunne vinne. Da hadde dere luket ut enda en fra en evt. premie. Men takk takk ^^, Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 en griff er vel ørn(elns) foran og hest bak? pegasus er bare hest med vinger? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Må dere gjøre det enda lettere en det alleredet er i julekalenderen ved å gi hint og direkte svar?, at man må søke i google eller lete i wikipedia bør bære et minimums krav. Kidsa gidder jo ikke det en gang, når jeg var liten måtte vi lage svara våre sjæl!. Endret 1. desember 2009 av simalarion Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 jeg bare nevner forskjellen siden noen sa det var det samme.. viste det første men lette litt etter det andre spm. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvorfor "adresse"? Holder det ikke med epostadresse. Er det ikke nok at vinnerne returnerer adressen? Eller ligger det noe mer bak... (Reklame etc.) Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Mest sannsynlig ligger det bak at de har tenkt å sendet deg en premie?. Endret 1. desember 2009 av simalarion Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hadde unektlig kommet godt med i Jula dette skjermkortet nå som jeg har kjøpt ny hardware, men må vente på skjermkort helt til neste år siden ingen har det på lager.. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Merkelig, finner ikke rett svar til den TDP oppgaven... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå