SaitekQ Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Den nåværende avataren til SaitekQ er ikke julete nok (jeg ser strengt tatt ikke noe jul i det hele tatt) og nominasjoner til han vil derfor frafalle. (Inntil han får en godkjent avatar) @SaitekQ: Et tips kan f.eks være å ha et bilde av en annen dame som har julelue på seg eller lignende. på den måten beholder du fortsatt det samme "tema" i avataren din. What? Hele poenget med juleavatar er jo å beholde sin orgniale avatar og få den "julete". Men i mitt tilfelle er det ekstremt vanskelig å få den "nok" julete. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Den nåværende avataren til SaitekQ er ikke julete nok (jeg ser strengt tatt ikke noe jul i det hele tatt) og nominasjoner til han vil derfor frafalle. (Inntil han får en godkjent avatar) @SaitekQ: Et tips kan f.eks være å ha et bilde av en annen dame som har julelue på seg eller lignende. på den måten beholder du fortsatt det samme "tema" i avataren din. What? Hele poenget med juleavatar er jo å beholde sin orgniale avatar og få den "julete". Men i mitt tilfelle er det ekstremt vanskelig å få den "nok" julete. Legg inn et juletre i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nei, poenget med en juleavatar er å ha en avatar som har juletema. Om det er den samme, eller om det er en ny spiller ingen rolle, men dersom den har samme tema kan det være en fordel. Og dersom det er den samme avataren som er julefisert så kan det være enda bedre. Det er ikke et must. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Skjønner ikke hvordan jeg skal klare det. Skjer ikke at jeg bytter min kjære avatar. Den er spesiell for meg. :/ Endret 3. desember 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nominerer Sveern ;-) Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Never mind. Endret 3. desember 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Nominerer Sveern ;-)Allerede nominert. Har oppdaget et problem, to av de nominerte brukerene har helt lik avatar, hva gjør vi? @SaitekQ: Spør om hjelp i avatartråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=612135 Endret 3. desember 2009 av TSP Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nominerer Sveern ;-)Allerede nominert. Har oppdaget et problem, to av de nominerte brukerene har helt lik avatar, hva gjør vi? Ber de fikse så godt de kan på avataret sitt, gi det sitt eget lille særpreg, er lame å bare hente fra nettet! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nominerer Sveern ;-)Allerede nominert. Har oppdaget et problem, to av de nominerte brukerene har helt lik avatar, hva gjør vi? @SaitekQ: Spør om hjelp i avatartråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=612135 hvem da ? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Da er min avatar oppdatert. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nå begynner vi å snakke juleavatar ja. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nå begynner vi å snakke juleavatar ja. Det var flott å høre. Må bare håpe på at jeg blir nomiert på nytt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Admiral Von Scheissen og Metallica er samme bruker Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Håhå eg er nr. 5 på lista jo. takk chef samebror Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Admiral Von Scheissen og Metallica er samme bruker Ah, han har endra brukernavn. Må si fra til meg da Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Håhå eg er nr. 5 på lista jo.takk chef samebror Nr på lista har ikke så veldig mye å si. Jepp jeg er en gledesdreper Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Admiral Von Scheissen og Metallica er samme bruker Ah, han har endra brukernavn. Må si fra til meg da nominerer Atald som min siste btw Endret 3. desember 2009 av medlem-173043 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Håhå eg er nr. 5 på lista jo.takk chef samebror Nr på lista har ikke så veldig mye å si. Jepp jeg er en gledesdreper Skal sitte med lapper, eller kanskje et PHP-script for å få en tilfeldig plassering på alle de nominerte i avstemmingen, så det skal ikke ha noe å si nei Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Håhå eg er nr. 5 på lista jo.takk chef samebror Nr på lista har ikke så veldig mye å si. Jepp jeg er en gledesdreper såg det men det blir ikkje meir moro enn det ein lagar sjølv Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Finner ingen å nominere. De beste er allerede "tatt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg