rsteink Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Hei! Jeg har et spørsmål i forhold til Dan Browns nyeste boket "Det tapte symbol". Jeg har nemlig ikke lest "Da vinchi koden" eller "Engler og demoner", men vil gjerne lese "Det tapte symbol". Lurer derfor på om det er mulig å lese denne uten å ha peiling på hva som skjer i 1'rn og 2'rn... Er dette mulig? Kan jeg evnt. se filmene for å komme inni storyen? Gidder ikke lese de to første ;P Håper noen som har lest bøkene har noen innspill Endret 30. november 2009 av rsteink Lenke til kommentar
HValder Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Les dei to første i staden, den siste boka er dritt til samanligning. Men ja, du kan lese den utan å ha lest dei to første. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det eneste som er med i den nye boka er bare noen referanser fra de forrige som ikke har noe sammenheng med den nye : ) Så bare å lese den du vil først. Anbefaler å lese alle : P Lenke til kommentar
rsteink Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Takk for kjappe svar kommer nok til å lese alle Lenke til kommentar
JustmeFW Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ja, les alle... Filmene kan ivertfall ikkje kunkurere med bøkene... Hadde det vert fortsettelse, så hadde nok det å sjå filmene for så og lese bok 3, vert ein heller dårleg ide :-) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Personlig synes jeg du kan ta en av de tre bøkene helt tilfeldig og droppe de to andre. Det er stort sett samme plott og karakterer i alle tre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå