Bagh Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Skal snart kjøpe meg ny telefon, men merker at jeg ikke har peiling på hverken Android eller Windows Mobile. Så hvilket system er "best"? Fordeler, ulemper, ting man bør vite om etc. Hva er mest brukervennlig, ressursbruk osv. Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Windows Mobile 6.5 er idag litt "utdatert" og krever endel system ressurser for aa virkelig "fly" men med god maskinvare er det veldigt fleksibelt og utvidbart. Det finnes et Microsoft marked for apps men dette har ikke stort utvalg enna. Du kan derimot manuellt finne utrolig mange programmer runt omkring paa nett. En god del er gratis, men de best programmene er kommersielle og koster endel mer en Androide og Iphone apps. Androide er mer "touch" vennlig og har et enkelt app marked med relativ lave priser. Endret 1. desember 2009 av midnightraver Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Android er mer rettet mot vanlige brukere, mens windows mobile er business. For ikke å snakke om forskjellen mellom stylus og tommel. Windows mobile krever omtrent stylus mens Android ikke gjør det. Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Du trenger nødvendigvis ikke stylus til Windows Mobile, det fungerer helt fint med negl. Helt klart ville jeg gått for Android som OS, men valget avhenger selvfølgelig av hvilken mobil jeg er ute etter. Endret 1. desember 2009 av JohanOle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå