mmmpils Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hei. Jeg driver å lage en nettside til meg og min kamerat som skal på langtur til sommeren. Vi har pr nå to sponsorer og er dermed meget seriøs med denne forespøreslen. Jeg skal tegne opp en padle/gårute der vi planlegger å ferdes. Denne ruten ønsker jeg at skal være animert slik at når man klikker seg inn på denne videoen så skal turruten "tegnes" opp om dere skjønner. Om dere har sett Lars Monsen filmer/serier, så skjønner dere sikkert hva jeg mener. Har for noen år tilbake siden drevet litt med Flash. Laget små animasjonsfilmer og lignende. Er det så enkelt som å legge selve kartet som bakgrunn, å bare tegne opp ruten og trykke play? Eller er det en del jobb for å få til dette? Eventuellt har noen av dere noen bedre programmer/ideer om som løser dette arbeidstykket enklere? Håper at noen kan hjelpe meg:) Lasse fra Nord Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Nei, hvorfor gjøre det vanskeligere enn det må være? Lenke til kommentar
mmmpils Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Nei, hvorfor gjøre det vanskeligere enn det må være? Så sant så sant. Men det er 5 år siden jeg drev med dette. Hva heter programmet hvor man lager slik flash video? Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kan lage det i flash, adobe flash cs4/cs3 for eksempel(30 dagers trail er gratis på adobe.com). Du bruker tween funksjonen og noen få linjer kode. veldig enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå