M-10 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 hei er ikke sikker på om dette er riktig kategori får og sette denne anonsen da.. men men jeg kjøpte musen roccat kone.. den er super btw.. MEN er det noen her som har den ? som kan fortelle meg hvilket oppsett DU liker best jeg spiller masse call of duty modern warfare og modern warfare 2. noen som vet hvilket oppsett jeg burde bruke ? er takknemlig for alle svar jeg får =) Lenke til kommentar
lordwolf89 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 hei er ikke sikker på om dette er riktig kategori får og sette denne anonsen da.. men men jeg kjøpte musen roccat kone.. den er super btw.. MEN er det noen her som har den ? som kan fortelle meg hvilket oppsett DU liker best jeg spiller masse call of duty modern warfare og modern warfare 2. noen som vet hvilket oppsett jeg burde bruke ? er takknemlig for alle svar jeg får =) slik som med alt og alle....eksperimenter og finn den perfekte opsettet til akkurat deg, sånn er det med mus/tastatur og Musmatte valg, er ingen som er universielt best, men det er noe osm heter best for deg nå har jeg ikke Roccat kone men Razer Mamba, og bruker skjeldent mere enn 2500DPI Lenke til kommentar
M-10 Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) hei er ikke sikker på om dette er riktig kategori får og sette denne anonsen da.. men men jeg kjøpte musen roccat kone.. den er super btw.. MEN er det noen her som har den ? som kan fortelle meg hvilket oppsett DU liker best jeg spiller masse call of duty modern warfare og modern warfare 2. noen som vet hvilket oppsett jeg burde bruke ? er takknemlig for alle svar jeg får =) slik som med alt og alle....eksperimenter og finn den perfekte opsettet til akkurat deg, sånn er det med mus/tastatur og Musmatte valg, er ingen som er universielt best, men det er noe osm heter best for deg nå har jeg ikke Roccat kone men Razer Mamba, og bruker skjeldent mere enn 2500DPI Ok. takk for svaret.. men det er bare at det er mye. jeg likte oppsettett på min gamle mx 518 mus. men jeg likte ikke hvordan den føltes og slikt. =) Endret 30. november 2009 av M-10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå