-Serenity- Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Og alltid hvis jeg spør andre så sier de at stemmen min høres helt normal, og jeg synes også de fleste andre høres helt normale ut. Er det pga interne vibrasjoner etc at de fleste av oss oppfatter vår egen stemme som mørkere enn den egentlig er? Da må det buldre bra inni Barry Whites hode, lol. For ikke å snakke om Mike Rowe fra Dirty Jobs, han har jo den stemmen alle oss menn egentlig ønsker oss. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Føler at min kan høres litt "lys" ut inni meg, men alle sammen sier jeg har den mørkeste stemmen xD Samme her, synes jeg har sykt lys stemme, men folk sier jeg har mørk stemme. Å når jeg hører meg selv på opptak så har jeg forsovet litt mørk stemme, men den stemmen jeg hører på opptak ofte synes jeg er helt forferdelig stygg. Så håper virkelig ikke at jeg har sånn stemme men har der litt å si hvor god lydopptakeren er? Isåfall når jeg hørte fra et på et kamera hørtes det helt forferdelig ut, men vet ikke om lydopptakeren på de er solide eller ikke? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Synes jeg høres ut som meg selv. Før jeg kom i stemmeskifte syntes jeg at jeg hørtes skikkelig teit ut på opptak. Altså, det er en forskjell så klart men det er ikke noe jeg tenker noe stort over. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg bare eeeeeelsker min egen stemme... aaaaaaaaaaaaaahhhhhhh... Jeg liker å lese det jeg har skrevet også, leser det høyt mange ganger om og om igjen. Aaaaaaaaaahhhhhh... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg synes hvertfall at stemmen min høres annerledes ut på opptak enn det jeg hører i hodet når jeg snakker. Det er.. merkelig. Støtter den uttalesen der. Til tider synes jeg synd i folk som må høre på min snodige stemme >.< Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg bare eeeeeelsker min egen stemme... aaaaaaaaaaaaaahhhhhhh... Jeg liker å lese det jeg har skrevet også, leser det høyt mange ganger om og om igjen. Aaaaaaaaaahhhhhh... Äro icke hvi alla Narcissiter, ändå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå