Cym Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Kjøpt meg en w995 i dag, men lyden på samtaler er så utrolig dårlig.. Høytaleren er dårlig, så hører nesten ikke hva som blir sagt i den andre enden. Skal den være slik? Eller har jeg fått et uheldig eksemplar? Hva kan jeg gjøre med det, om det er noe å gjøre? Den koster jo litt og, så er kjipt å ikke være helt fornøyd. Har lasta ned og installert oppdateringer fra mobilen og fra sonyericsson.no.. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Deaktiver 3G og forsøk igjen. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 om du har fullt signal, og full guffe på lyden og det er skurrete eler andre symtomer anbefaler jeg deg å ta kontakt med butikken du kjøpte den i og be om DOA innen 5-7 dager Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Cym: Det skal absolutt ikke være slik du forteller! Denne telefonen har tvertimot fått mye skryt for svært god lyd, både i samtaler, i eksterne høyttalere, musikkspiller og alt! Jeg har samme telefon selv, og synes lyden er kjempegod på alle måter. Så problemene dine bør være reklamasjonsgrunn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå