-=SjuR=- Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Ok, har hatt et problem den siste tiden og jeg aner ikke hva som kan være galt. Det har seg slik at hver halv time når klokken når XX:07 og XX:37 så minimerer datamaskinen alle mine vinduer/fullskjerms programmer osv. Lyder også ett lite pling, men kommer ikke opp noe beskjed eller noe slikt. Har scannet pc'n med en handfull programmer uten resultat. Er sikkert noe enkelt men nå har det startet å iritere meg noe iderlig og jeg ser ingen andre råd en å høre med de som er litt kyndigere med data enn meg. Så er det noen der ute som kan hjelpe meg? Takker for alle svar, gode som dårlige Edit: Det skjer også når pc'n ikke er i bruk og evt skermspareren er på. Slik at når jeg skal sove virker det som om solen kommer inn i rommet hver halvtime Endret 30. november 2009 av -=SjuR=- Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) AVG 9.0? Hvis ja, avinstaller det, last ned AVG 9.0, og prøv å installer det på nytt. Hvis det ikke hjelper, så prøv å huk vekk gaming mode i Tools, Advanced settings i AVG. Endret 30. november 2009 av ask99 Lenke til kommentar
-=SjuR=- Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Ah funket med en enkel reinstalasjon av AVG! TUSEN TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå