Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan få bil dvd spiller fra USA til å fungere i Norge ?

GD8

Anbefalte innlegg

Hei.

Har sett på dvd spiller til bil fra statene. Man kan jo ikke spille dvder fra statene eller høre på radio som er ment for USA i Norge. Hvordan "innstiller" jeg spilleren for å få den til å ta norske dvder (eventuelt få den sonefri) og benytte meg av radio her til lands ?

F.eks denne her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det går ikke altså ? Vet at man kan "programmere" vanlige dvd spillere til å bli sonefri, så tenkte det burde fungere på dvd spiller i bil også.

Man sparer en god del på å kjøpe dvd spiller til bil fra statene, spesielt hvis man kjøper med navigasjon.

Endret av GD8
Lenke til kommentar
Så det går ikke altså ? Vet at man kan "programmere" vanlige dvd spillere til å bli sonefri, så tenkte det burde fungere på dvd spiller i bil også.

Man sparer en god del på å kjøpe dvd spiller til bil fra statene, spesielt hvis man kjøper med navigasjon.

skal du med navigasjon fra statene som ikke har kart for europa? (kart til disse spillerene koster forøvrig 2500,- så lønnsomheten ser jeg hvertfall ikke da)

Hadde de hatt "samme software" og innmat kunne du nok programmert de, men pga flere forskjeller så er det ikke mulig å omprogrammere noe på dvd spillere for bil, spesielt ikke på de større merkene som Pioneer og Alpine..

Lenke til kommentar

skal du med navigasjon fra statene som ikke har kart for europa? (kart til disse spillerene koster forøvrig 2500,- så lønnsomheten ser jeg hvertfall ikke da)

Hadde de hatt "samme software" og innmat kunne du nok programmert de, men pga flere forskjeller så er det ikke mulig å omprogrammere noe på dvd spillere for bil, spesielt ikke på de større merkene som Pioneer og Alpine..

Er ikke helt sikker på om jeg skal ha med eller uten navigasjon. Selv om jeg betaler 2500 kr for navigasjon vil jeg fortsatt tjene bra på det. Men jeg ordner meg klart billigere kart enn for 2500.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...