PIN-kode Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Klasse for Free-For-All: Scar-H /w silencer Spas-12 /w FMJ Claymore/Stun Scavenger Pro Stopping Power Pro Ninja Pro Funket veldig bra. Adopterte denne. Har ikke unnlocket FMJ på Spas-12 (så bruker rds foreløbig) eller Pro på Scavenger, men uansett: Denne fungerer strålende. Veldig, veldig god set-up. Lenke til kommentar
CraCx Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Free For All: Tar-21 Silenced M93 Raffica Silenced Claymore/Stun Scavanger Pro Stopping Power Pro Ninja Pro Snipe Class Intervention Extended Mags G18 Akimbo Semtex/Stun Sleight Of Hand Pro Stopping Power Pro Ninja Pro Morro Class Mp5k Rds Spas 12 Grip Throwing Knife/Stun Marathon Pro Stopping Power Pro Steady Aim Pro Er de 3 jeg bruker mest. De andre classene skifter jeg på hvis jeg skal få kills med våpenet eller hva jeg føler for å bruke. Endret 16. februar 2010 av CraCx Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har funnet en jævlig bra S&D-klasse! ACR m/heartbeat og silencer PP2000 m/FMJ og extended mags Claymore Stun/ Flash Bling Pro Stopping Power Pro Ninja Pro Fikk nettopp en 14-1 runde på S&D med akkurat denne klassen Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har gjort litt endringer, nå går det i disse: Lett Sniper: M21 EBR ACOG/FMJ/Urban M9 TacKnife/FMJ Claymore/Smoke Bling Pro, Cold-Blooded Pro, Ninja Pro. Perfekt til Favela Tung Sniper: M82 Barrett FMJ M9 TacKnife Claymore/Smoke Scavenger Pro, Cold-Blooded Pro, Ninja Pro Passer fint til Afghan eller andre store kart. Stealth: UMP Silencer/Holo/Red Tiger M9 Silencer/TacKnife Throwing Knife/Stun Bling Pro, Cold-Blooded Pro, Ninja Pro Passer fint til de fleste kart, men er jo mest CQB med denne. Assault: ACR FMJ/Urban M9 TacKnife Frag/Flash Scavenger Pro, Danger Close, Commando Pro Standard klasse med assault rifle. Beregnet for litt større avstander enn over. Support: M240 Grip AT4 Blastshield/Stun Scavenger Pro, Cold-Blooded Pro, SitRep MG og rocket launcher, og Cold-Blooded. Bytter til den så fort jeg blir drept av et helikopter eller en Harrier. (men det er stort sett kun med Assault-klassen siden alle andre har Cold-Blooded Pro). Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Jeg bruker: Assault: ACR + red dot Magnum + tactical knife frag/semtex stun Scavenger PRO Cold-Blooded steady aim/Scrambler/Sit rep copycat spiller ganske defensivt så liker ACR da den dreper på ganske lang avstand. Red dot er det siktet jeg liker best. Magnum dreper på litt avstand samtidig som den er enkel å bruke i nærkant. med tactical knife kan jeg også knife dem hvis de kommer veldig nærme eller hvis jeg må realode. etter å ha spilt cod4 lenge var det veldig uvant med magnum siden den har 1 skudd mindre i hvert magasin enn deagle. føltest som om den magla et skudd har vendt meg til det nå så på mw2 syntes jeg faktisk magnumen er bedre enn deagle... bruker scavenger fordi da kan jeg plukke opp skudd og det trenger jeg når jeg går for høyere killstreek. Det er vanskelig å få tak i mer ammo til våpenet siden en ikke kan plukke opp ammo til like våpen som det du har uten at det har samme achievement også. bruker cold blooded så ikke motstanderne skal se med hvis de evnt. får ac130 eller shopper gunner før meg og så ikke auto-killstreaks dreper meg. kommer litt ann på hva jeg bruker som perk 3. copycat fordi den kan jeg velge å ikke ta, mens de andre death streeka får du uansett den runden du har dødd mange nok ganger uten å ta noen Endret 18. februar 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Til forrige poster (mhen93): Tror faktisk jeg har lest at det er *camoen* som styrer om du får ammo fra "like" våpen eller ikke. Altså, om jeg har UMP Bling og du har UMP Bling, men jeg har Red Tiger og du har Blue Tiger, så kan ikke jeg ta ammoen din, selv om vi har samme attachments... Tror faktisk en UMP RDS Red Tiger kan ta ammo fra en UMP Holo Red Tiger, uten at jeg skal være skråsikker på det. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Sniper: Intervension/Blue Tiger/FMJ G18/Akimbo Claymore/Flash SoF Pro Stopping Power Pro Steady Aim Pro Final Stand Ninja: UMP. 45/Silencer M9/Silencer Trowing Knife/Smoke Maraton Pro Cold-Blooded Pro Ninja Pro Final Stand Rampage!: FAL/Shotgun Stinger Blast Shield/Smoke Bling Hardline SitRep Copycat Endret 19. februar 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 kommer litt ann på hva jeg bruker som perk 3. Hvorfor ikke Ninja? Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Til forrige poster (mhen93): Tror faktisk jeg har lest at det er *camoen* som styrer om du får ammo fra "like" våpen eller ikke. Altså, om jeg har UMP Bling og du har UMP Bling, men jeg har Red Tiger og du har Blue Tiger, så kan ikke jeg ta ammoen din, selv om vi har samme attachments... Tror faktisk en UMP RDS Red Tiger kan ta ammo fra en UMP Holo Red Tiger, uten at jeg skal være skråsikker på det. Det kan godt hende, har ikke tenkt over at det kan være det. Dette skal testes <!--quoteo(post=15245946:date=18/02-2010 : 16:21:name=mhen93)--><div class='quotetop'>QUOTE(mhen93 @ 18/02-2010 : 16:21) <a href="index.php?act=findpost&pid=15245946"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->kommer litt ann på hva jeg bruker som perk 3.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> Hvorfor ikke Ninja? Hvis jeg kunne latt det være ninja og ikke nija PRO så.. Mest fordi jeg blir gal av å ikke høre meg selv. syntes også det er så leit å bli drept av noobs som løper rundt uten å lage en eneste lyd. :/ EDIT: testa hva som gjorde at du plukka opp ammo nå. cammoen har ingen ting å si, det er attachmentsene som bestemmer om du kan plukke opp ammo! Endret 19. februar 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Navn: ''Drop Shotty'' Ump FMJ G18 semtex / stun marathon pro Stopping Power Pro Ninja Pro Endret 19. februar 2010 av Espen-kun Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) For å oppklare ammo saken. Du kan ikke plukke opp ammo fra noen våpen du selv ikke har bært (uten scavenger). Dvs du kan kun plukke opp ammo som ligger på ditt døde lik en eller annen plass på kartet. Edit: Litt usikker på om du får ammo på våpen du plukker opp. Altså om du dreper en kar, tar våpnet hans, finner han igjen og dreper han på nytt. Mulig du kan få mer ammo da, om han har samme våpen. Endret 20. februar 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
Blax Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Driver å switcher class hele tiden. Må få masse XP, prøver å oppnå 300 kills med de fleste våpen akkurat nå. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 UMP Bling. Silencer & FMJ SPAS-12 Bling. Grip & RDS Bling Pro. Stopping Power Pro. Ninja Pro. Awesome. Mangler bare Extended Mags-challengen på UMP og FAMAS. Har klart den på Scar-H, M4A1 og Intervention. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Assault ACR ACOC Scope G18 Akimbo Sleigh og Hand pro Stopping power pro Steady aim pro Painkiller ACOG Sniper M21 EBR Acoc Scope G18 Akimbo Sleigh og Hand pro Stopping power pro Ninja Pro Painkiller Camp Sniper Barrett 50. cal (FMJ og Heartbeat) G18 (Akimbo og FMJ) Bling pro Cold Blooded Ninja pro Subgunny P90 Red dot Deagle tact knife Sleigh og Hand pro Stopping power pro Steady aim pro Painkiller Thermal Sniper Barrett .50 cal Thermal Sight G18 akimbo Sleigh og hand pro Stopping Power pro Steady aim pro painkiller Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Må si jeg blir flau over å være Normann atm... Skal ikke si hvorfor, men kan gi dere et hint Hint: Posten over Får vel også ta en av mine Class'er: Snipp Snapp: WTF2000 FMJ USP Akimbo Sleigh of hand Pro Stopping Power Pro Steady Aim Pro Endret 27. februar 2010 av Daggis0 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Daggis0; Godt du skreiv det. Skulle til å gjer det, men var redd for ein liten diskusjon Men har starta litt med UMP45; Snd UMP45: UMP45 silencer og Red Dot PP2000 silencer og extended mags Bling Pro Cold Blooded Pro Ninja Pro UMP45: UMP45 silencer Spas-12 Grip Scavenger Pro/Marathon Pro Stopping Power Pro Ninja Pro Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Husker meg sikkert fra Overpowerd/Ubalanserte Weapons tråden ? Og da skjønner du sikkert hva jeg reagerte på med classene hans? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Husker meg sikkert fra Overpowerd/Ubalanserte Weapons tråden ? Og da skjønner du sikkert hva jeg reagerte på med classene hans? Åja. Både ACR og Gay18 Akimbo Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 ACR er ikke noe jeg reagerer så veldig sterkt på, men syns bare det er veldig Lame våpen. Men G18 Akimbo er det som gjør meg phlau ja Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 ACR er ikke noe jeg reagerer så veldig sterkt på, men syns bare det er veldig Lame våpen. Men G18 Akimbo er det som gjør meg phlau ja Jepp, reagerte sterkt på G18, men når du skreiv om denna tråden din her, so måtte eg tilbake for å sjekka det andre våpenet du reagerte på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå