Skunkish Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ninja/ninja pro hva gjør den egentlig mange som brukern? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Er det 2 spørsmål? Ninja gjør at du ikke er synlig på heartbeat monitor, noe som gjør det helt usynelig foruten det visuelle. Ninja Pro gjør at du lager mindre lyd når du beveger deg. Hvor mange som bruker den er vel umulig å si, men jeg bruker den sammen med Cold Blooded i anti-air klassa mi som jeg skyter ned fly/helikoptere med. Regner med at de fleste har dette. NINNJAH Lenke til kommentar
Simonmik Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 UMP - FMJ UMP - Silencer M16 - Holographic Sight Semtex Flash Marathon Pro Stopping Power Pro Ninja Pro Går for det meste i det Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Også er det et utrykk som går igjen som jeg aldri helt har forstått; Noobtuber? Trodde det bare var en title, er det noe mer å? Lenke til kommentar
Simonmik Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Noobtube = Grenade Launcher Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Denne blir brukt mest: Jødedreper ACR + ACOG Ranger + Akimbo Semtex Flash Grenade x2 Marathon Pro Hardline Pro Commando Pro Final Stand Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Klasse for Free-For-All: Scar-H /w silencer Spas-12 /w FMJ Claymore/Stun Scavenger Pro Stopping Power Pro Ninja Pro Funket veldig bra. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Rasist much? Kanskje dét, men jeg tenkte det ikke gjør så mye siden ingen andre kan se navnet på classen. Ihvertfall ikke før jeg posta det her da. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Nye Run&Gun Klasser! Ump.45 - Silencer/Blue Tiger Spas12 - Grip C4 2x Flash Marathon Pro Coldblood Pro Ninja Pro Mp5 - Silencer/Standard Finish Model 1887 - Akimbo C4 Smoke Marathon Pro Lightweight Pro Ninja Pro Lenke til kommentar
HCG Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Riot Shield RPG-7 (eller AT4-HS om du ikke har den.) C4 - Stun Scavenger Danger Close Whatever. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Denne blir brukt mest: Jødedreper ACR + ACOG Ranger + Akimbo Semtex Flash Grenade x2 Marathon Pro Hardline Pro Commando Pro Final Stand Der lo eg kraftigt!! :!: "Jødedreper." Er ikkje rasist, men den var so dum at eg måtte le! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Denne blir brukt mest: Jødedreper ACR + ACOG Ranger + Akimbo Semtex Flash Grenade x2 Marathon Pro Hardline Pro Commando Pro Final Stand Der lo eg kraftigt!! :!: "Jødedreper." Er ikkje rasist, men den var so dum at eg måtte le! Haha, jeg føler meg ganske ond når jeg poster det her. Jeg fikk inspirasjon fra denne tråden faktisk, såvidt jeg kan huske. Men om moderator har lyst til å fjerne det, så for all del, værsågod. Men nei, nå føler jeg det blir litt off-topic her, så jeg for slenge på med en annen class jeg også bruker: Sniper WA2000 + Thermal M93 Raffica + Akimbo Tactical Insertion Stun Grenade x2 Sleight of Hand Pro Hardline Pro Ninja Pro Final Stand Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Har ikke hatt spillet mer enn en dag, så har litt "limited" med perks og attachments:P Navn: Sniper Primary: Intervention m/silencer Secondary: USP .45 cal FMJ Equipment: Semtex eller Frag Perk 1: Sleight of Hand PRO Perk 2: Stopping Power Perk 3: Steady Aim Navn: Assault low/mid Primary: SCAR-H m/silencer Secondary: USP .45 cal FMJ Equipment: Semtex Perk 1: Scavenger PRO Perk 2: Hardline Perk 3: Steady Aim eller Scrambler Navn: Assault mid/long Primary: FAMAS m/NoobTube (Bare midlertidig til jeg får red dot) Secondary: AT4-HS eller USP .45 cal FMJ Equipment: Semtex eller Frag Perk 1: Scavenger PRO Perk 2: Stopping Power Perk 3: Steady Aim FYI så er jeg Rank 17... Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 S&D Classen min: Navn:_____Hysj!!!!! Primary:__SCAR-H (Silencer,FMJ) Secondary:Glock 18 (Silencer, Akimbo) Equipment:Semtex Special G:Stun Granade x2 Perk 1:___Bling(pro) Perk 2:___Stopping Power (pro) Perk 3:___Ninja (pro) ______________________________ Den jeg bruker vanlighvis Navn:_____Awesome-O Primary:__SCAR-H (FMJ) Secondary:Franchi SPAS-12 (FMJ) Equipment:Claymore Special G:Stun Granade x2 Perk 1:___Scavenger(pro) Perk 2:___Stopping Power (pro) Perk 3:___Ninja (pro) Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Akkurat no; Intervention FMJ PP2000 extended mags Flash Semtex SOH Pro SP Pro Steady Aim Pro Martyrdom Får ganske gode rundar no. Brukar oxo; FAL Red Dot Scavenger Pro Resten er det samme som sniperclassen. Ventar på ACR, da blir den eit SnD-våpen Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hei, noen enkle facts. gått presige 1 gang og er lv 53. kills streaks: care package/predetor missile harrier chopper gunner Navn: Bhind u Våpen 1: ACR silencer Våpen 2: pp2000 akimbo Equip: Semtex Special: flash Perk 1: Sleight of hand pro Perk 2: hardline pro Perk 3: ninja pro Hvorfor har jeg denne klassen og hvordan bruker jeg den: liker å bruke denne på maps f.eks favela hvis jeg kommer meg bak findens spawn osw. Acr på grunn av minimal recoil, og semtex er nice hvis noen sitter og camper. Navn: Run N Knife Våpen 1: ACR silencer Våpen 2: .44 magnum tactical knife Equip: throwing knife Special: flash Perk 1: marathon pro Perk 2: lightweight pro Perk 3: commando pro Hvorfor har jeg denne klassen og hvordan bruker jeg den: Gull klasse hvis det er litt mindre maps. løper som en gud og med tactical knife og commando er du nesten uslåelig i close combat. Throwing knife er mest for gøy, men den er også effektiv på campers. kan bytte throwing knife med en tactical insergion. Navn: S&D Våpen 1: UMP silencer Våpen 2: aa-12 silencer Equip: c4 Special: flash Perk 1: sleight of hand pro Perk 2: danger close pro Perk 3: ninja pro Hvorfor har jeg denne klassen og hvordan bruker jeg den: UMpen lager nesten ikke lyd med silencer, aa-12 er kjempe god i close-combat. c4 legger jeg oppå bombe objektivet sånn at jeg kan bare detonere den med en gang jeg hører the bomb has been planted/defused, for en enkel kill. Navn: boom headsh0t Våpen 1: intervention fmj Våpen 2: pp2000 fmj Equip: claymore Special: flash Perk 1: Sleight of hand pro Perk 2: Stoppingpower pro Perk 3: commando pro Hvorfor har jeg denne klassen og hvordan bruker jeg den: intevention er ganske presis + med fmj så kan jeg skyte igjennom vegger hvis noen ligger i last stand. pp2000 er bra i close-medium combat. claymore sier vel egentlig seg selv. sleight of han er nice til quick scoping. stopping power er for da dreper jeg i lavere torso skudd. commando kan dreper mye lettere hvis noen rusher deg. Navn: choppa down Våpen 1: AUG HBAR grip Våpen 2: at4-hs Equip: c4 Special: flash Perk 1: Sleight of hand pro Perk 2: cold-blooded pro Perk 3: stedy aim pro Hvorfor har jeg denne klassen og hvordan bruker jeg den: Hele klassen er jo engentlig bare brukt for å skyte ned choppers. augen med grip er ganske accuratt så den er egentlig et bra våpen. at4en kan locke on og skyte uten noe bestem mål. c4 er mest for gøy. sleight of hand er for å reloade hbaren fort. cold-blooded er for å ikke bli sett av choppergunners osv mens jeg skyter dem ned. steady aim er for close combat med hbaren. Det meste er nede etter ett at4-hs skudd og 2 HBAR mags. Navn: 1337 Våpen 1: ACR silencer Våpen 2: aa-12 grip Equip: c4 Special: flash Perk 1: Scavenger pro Perk 2: hardline pro Perk 3: commando pro Hvorfor har jeg denne klassen og hvordan bruker jeg den: ACR silencer er for å ikke bli sett bhind enemy lines, mens aa-12 er mer for å rushe hus osv. C4 er den jeg bruker mest for tiden på domination og demolition. scavenger er bra for da kan jeg ha flere c4er og trenger ikke bry meg om å ikke sløse ammo. hardline er får å få care packages osv fortere. commando er for å rushe eller close combat. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hmm, disse bruker jeg: Mest går det av Assault og runnerfag Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Irriterer meg at det ikke er våpen skins på secondary våpnene.. Headshot challengene er der liksom bare på de... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Allround: ACR/Holosight/Urban camo Thumper Stun/Frag Scavenger Pro, Hardline Pro, Commando Pro Snike/pwnageklasse (jeg eier med denne): UMP Silencer/Holo/Red Tiger M9 FMJ Flash/Throwing Knife Bling Pro, Cold-Blooded Pro, Ninja Pro Support/Skyte-ned-killstreaks-klasse: AUG HBAR Red Dot Stinger Stun/Blast Shield Bling Pro, Cold-Blooded Pro (for å slippe å bli drept av Harrier mens man dreper den), Commando Pro Sniper: M82 Barrett FMJ/Urban M9 FMJ Stun/Claymore Scavenger Pro, Cold-Blooded Pro, Ninja Pro Stormeskadron/Run&Gun MP5K Holo/Urban M9 FMJ Flash/Frag Marathon Pro, Lightweight Pro, Commando Pro Forklaring til klassene: Allround er jo grei, assault rifle med holosight og thumper for rydding av rom. Scavenger da det går en del ammo med denne. Snikeklassen funker også veldig greit for objective-based games, altså ikke Deathmatch men Domination, Headquarters osv. Supportklassen bruker jeg stort sett når jeg skal skyte ned killstreaks, har nesten ingen kills med AUG'en men en god del med Stingeren etterhvert. Sniper forklarer seg selv. Er for camping. Den siste er en klasse som løper hele tiden, skyter det som rører seg og dør veldig fort. (litt som stormeskadronen gjør ). Bruker den i CTF og domination. Spesielt CTF er den kjekk (løper fortere med Lightweight, uendelig sprint med Marathon, tar ikke skade av fall med Commando Pro) Endret 10. februar 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå