tsghost Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har 2 classes som er verdt å nevne: Rush UMP45 med red-dot atm (challenge) USP45 Semtex Stun Marathon Pro Lightweight Pro Commando Pro Silenced M4 med Silencer + FMJ TMP med silencer + FMJ Semtex Flash Bling Pro Cold Blooded Pro Ninja Pro Lenke til kommentar
vipone Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Har 2 classes som er verdt å nevne: Rush UMP45 med red-dot atm (challenge) USP45 Semtex Stun Marathon Pro Lightweight Pro Commando Pro Hvem har ikke den? Har den selv, bare at Red Dot Sight er byttet ut med Silencer. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Bruker vel bare én klasse, egentlig, og samme var det i gamle COD4:MW. Veldig kjedelig egentlig, men jeg er et vanedyr. Trenger sjeldent å lade, egentlig, så burde vel endre litt på perks og slikt. Men men, vil vel endre seg etterhvert som jeg ranker opp tenker jeg, gjorde det i gode gamle MW. Hovepoenget er at jeg moser og gruser med dette oppsettet. Jallaknerter Main:RPD med silencer (bytter litt rundt egentlig) Secondary: PP2000 Eq: Frag og stun Perks: Sleight of Hand, Stopping Power og Steady Aim. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Navn: Hard n Heavy Våpen 1: AUG HBAR /m Holographic & Heartbeat Sensor Våpen 2: Ranger / Stinger Equip: Claymore Special: Flashbang Perk 1: Bling Pro Perk 2: Hardline Pro Perk 3: Commando Pro Bruksområde: Bruker vel denne på stort sett alle maps. Jeg er nå mer en av de som stormer, enn de sitter å venter. Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Navn: Small guns Våpen 1: Vector m/ rapid fire Våpen 2: Spas 12 m/ grip Equip: Semtex Special: Flashbang Perk 1: Marathon Pro Perk 2: Lightweight Pro Perk 3: Ninja Pro Hvorfor? Nja, liker det at jeg kan løpe fort og lydløst. Funker veldig bra på Highrise og Scrapyard. Men også på alle andre maps. Med rapid fire får denne fullt på fire rate, så et mag går fort så kan bli litt problematisk med ammo etter hvert men da er det bare å dra frem hagla eller plukke opp en av dine døde finders våpen =) Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Spiller bare hardcore team deathmatch (PC) og bruker for det meste 3 builds, nesten identiske bare forskjellige hovedvåpen. Navn: HCFamas Famas /m red dot og fmj TMP /m red dot og fmj Claymore + Stun Perk 1: Bling Pro Perk 2: Cold Blooded Pro Perk 3: Ninja Pro Navn: HCFal Fal /m acog og silencer TMP /m red dot og silencer Resten er samme som over Navn: HCM21 M21 Sniper /m silencer TMP /m silencer Claymore + Stun Perk 1: Scavenger Pro Perk 2: Cold Blooded Pro Perk 3: Ninja Pro Navn: NormalACR ACR /m Holographic Thumper (noen ganger bytter jeg den til Stinger) Claymore + Stun Perk 1: Scavenger Pro Perk 2: Stopping Power Pro Perk 3: Steady Aim Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 ACR ACOG M1014 Extended Mags Flash Grenade Frag Grenade Scavenger Pro Stopping Power Pro Ninja Pro Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Knife: UMP.45 med rapidfire M9/Magnum. Prøvar å få tactical knife med begge Semtex Stun Marathion pro Lightweight pro Commando pro Vanlig: ACR med red dot. M9/Magnum Semtex Stun Scavenger pro Stopping Power pro Ninja Pro Bra oppsett det der. Får den dårlige ration min til å stige sjukt no! Lenke til kommentar
vipone Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Knife: UMP.45 med rapidfire M9/Magnum. Prøvar å få tactical knife med begge Semtex Stun Marathion pro Lightweight pro Commando pro Du bør bytte ut Rapid Fire med noe annet (Silencer er nice) fordi det gir sykt mye rekyl. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Knife: UMP.45 med rapidfire M9/Magnum. Prøvar å få tactical knife med begge Semtex Stun Marathion pro Lightweight pro Commando pro Du bør bytte ut Rapid Fire med noe annet (Silencer er nice) fordi det gir sykt mye rekyl. Rekyl? Usikker på kva alt det der betyr. Men skal prøve det. Takk skal du ha ! Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Klasse 1: Scar-H Sc/Hl/Ni Main: Scar-H, Holographic Sight Secondary: G18, Red dot sight Equipment: Claymore Grenades: 2xFlash Grenade Perks: Scavenger Pro Hardline Ninja Pro Liker i utgangspunktet Scar-H best av alle assault riflene. Scavenger Pro er bra for et våpen med så små magasiner, Hardline sikrer at jeg får Pave Low ganske ofte, og Ninja Pro med silent footsteps, samt usynlig på heartbeat er noe jeg liker veldig godt. Scar-H har så høy skade at Stopping Power ikke er nødvendig. Klasse 2: Int. SoH/SP/Sa Main: Intervention sniper rifle, Thermal Sight Secondary: Husker ikke navnet, men rakettkaster Equipment: Tactical Insertion Grenades: 2x Flash Grenades Perks: Sleight of Hand Pro Stopping Power Pro Steady Aim Pro Av alle sniper riflene liker jeg Intervention best. Den har fin lyd, lavest rekyl og gir generelt en god "feel". Sleight of Hand bruker jeg for rask lading og raskere sikting. Dette er veldig nyttig når man ser en fiende på lang avstand. Da er det bare å sikte og skyte som regel. Stopping Power bruker jeg for å drepe fiender på ett skudd. Treffer jeg, er det alltid 1 shot kill. Steady Aim Pro kunne sikkert vært byttet ut mot Ninja Pro eller lignende, men personlig liker jeg å kunne holde pusten litt lengre om gangen. Klasse 3: Bar. SoH/SP/Sa Main: Barret .50 cal sniper rifle, Thermal Sight/Acog Sight Secondary: PP2000 Silenced Equipment: Tactical Insertion Grenades: 2x Stun Grenade Perks: Sleight of Hand Pro Stopping Power Steady Aim Pro Egentlig akkurat samme begrunnelse som for klassen over, men her bruker jeg en lyddempet maskinpistol som secondary istedet for "bazooka". Bruker en annen rifle for å bygge opp attachments på den. Klasse 4: Scar-H Bl/Hl/Ni Main: Scar-H, Holographic, Grenade Launcher Secondary: G18, Red dot sight Equipment: Semtex Grenades: 2x Flash Grenade Perks: Bling Pro Hardline Ninja Pro Samme begrunnelse som for første klasse. Bruker granatkaster på baner der det er mer "gun and run". Klasse 5: ACR Sc/SP/Ni Main: ACR Holographic Sight Secondary: G18 Red dot sight Equipment: Semtex Grenades: 2x Flash Grenade Perks: Scavenger Pro Stopping Power Pro Ninja Pro Bruker denne klasse til å levle opp nye våpen. Varierer mellom Bling Pro og Scavenger Pro etter hva jeg har mest behov for. Endret 5. januar 2010 av AMD 4ever! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Bruker mest M16 Silenced. Det er sykt bra. Resten er self explanitory. Den jeg bruker minst er killstreak help. Det skal jeg snart erstatte med noe annet. Har ikke unlocket så mangt som man ser. Endret 5. januar 2010 av Mushrooms Lenke til kommentar
vipone Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Knife: UMP.45 med rapidfire M9/Magnum. Prøvar å få tactical knife med begge Semtex Stun Marathion pro Lightweight pro Commando pro Du bør bytte ut Rapid Fire med noe annet (Silencer er nice) fordi det gir sykt mye rekyl. Rekyl? Usikker på kva alt det der betyr. Men skal prøve det. Takk skal du ha ! Rekyl er hvor mye våpenet "går opp" i luften etter at du har avfyrt våpenet. Altså, mye rekyl gjør at våpenet blir mindre nøyaktig siden det da "går opp" i lufta. EDIT: Sjekk Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Recoil Endret 5. januar 2010 av vipone Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Navn: SUPATROPA Våpen 1: mini uzi Våpen 2: 40.cal revolveren Equip: throwing knife Special: smoke Perk 1: Marathon pro Perk 2: Lightwheight pro Perk 3: Comando pro Navn: NinjaTime Våpen 1: mini uzi Våpen 2: 40.cal revolveren Equip: throwing knife Special: smoke Perk 1: Marathon pro Perk 2: Cold-blooded Perk 3: ninja pro Disse to er de eneste jeg bruker : D KNIFE ONLY : D Lenke til kommentar
HCG Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Forbedringer til denne klassen? ACR - RD Stinger Stun x2 Claymore Scavenger Pro Stopping Power Pro Commando Pro DS - Final Stand Endret 7. januar 2010 av TazDog Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Forbedringer til denne klassen? ACR - RD Stinger Stun x2 Claymore Scavenger Pro Stopping Power Pro Commando Pro DS - Final Stand Silencer gjør våpnet en god del bedre i mange situasjoner. Er ikke så ille å bli vant til. Claymores er bra. Bruk heller ninja pro, en god perk som ofte er nyttig. Commando pro trenger man ikke med ACR, da det er ett langdistansevåpen. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Intervention med extended mags Spas med grip Stun x2 claymore/tactical Sleight of Hand pro Stopping power pro steady aim pro / ninja pro -------------------------- ACR med extended mags AT4-HS Stun Semtex Scavenger pro stopping power pro steady aim pro Endret 7. januar 2010 av hans2k Lenke til kommentar
vipone Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) S&D UMP45 med Silencer SPAS 12 -- Claymore 2x Flash -- Marathon Pro Cold Blooded Pro Ninja Pro ------- Hardcore Intervention med Heartbeat Sensor USP .45 med Silencer -- Claymore 2x Flash -- Sleight Of Hand Pro Cold Blooded Pro Ninja Pro ------- M16A4 M16A4 med Red Dot Sight M93 Raffica med Silencer -- Claymore 2x Flash -- Scavenger Pro Stopping Power Pro Ninja Pro ------- FAMAS FAMAS med Red Dot Sight USP .45 med Tactical Knife -- Semtex 2x Stun -- Sleight Of Hand Pro Stopping Power Pro Steady Aim Pro ------- M4A1 M4A1 med ACOG Stinger -- Frag 2x Stun -- Scavenger Pro Cold Blooded Pro Ninja Pro ------- Intervention Intervention med Thermal Scope / FMJ (Kommer an på map) USP .45 med Tactical Knife -- Tactical Insertion 2x Flash -- Sleight Of Hand Pro Stopping Power Pro Steady Aim Pro Endret 7. januar 2010 av vipone Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 er pestige 5 så har hele 8 forskjellige classes, men bruker disse her mest: (de på topp er mest brukt osv) Sniper(min favoritt) Primary wep: Intervention+fmj Secondary : Glock/93 raffica akimbo perk 1: Sleight of hand pro perk 2: Cold blooded pro perk 3: Steady aim pro Jeg har brukt sniper rifla såppas mye at jeg veldig ofte treffer chest/hodet så jeg trenger ikke stopping power, derfor falt valget naturlig på Cold blooded da jeg slipper å bli eid av helikoptere osv Kose class Primary wep: Fal+silencer eller Scar-h+silencer Secondary : Glock/93 raffica akimbo eller en stinger perk 1: Scavanger pro perk 2: Cold blooded pro perk 3: Ninja pro Denne classen bruker jeg når jeg vil "chillen" litt... Da slipper jeg å rushe rundt som jeg pleier med sniperen og heller lusker meg rundt og overasker alle mann, noe som er meget morsomt Og så har man ofc en "runner" class: Primary wep: ump+red dot el silencer Secondary : usp+tactical knife perk 1: marathon perk 2: leightweight perk 3: comanndo/ninja Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Mest brukte klasse der det går: 1. Våpen: ACR med red dot/ Vector med FMJ 2. Våpen: .44 Cal. pistol med tactical knife/ G18 Akimbo Flashbang Vanlig granat Marathon Pro Lighweight Pro Commando Pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå