stclem Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Prøver å finne ut hva man MÅ ha for å få helt ok lyd fra en gitar og sang inn til en pc. Please ikke svar at man kan bruke microfon eller slikt som gir alt for dårlig lyd. Snakker heller ikke om sykt bra lyd, men det som er minimum for å få ok lyd. Gitaren har utgang til forsterker. har ikke mic. Har veldig liten peiling på dette, da dette ikke er til meg. Kan heller ikke sjekke med den det er snakk om, da det ville være å røpe for mye før jul. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) asdasdasd Endret 14. september 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
stclem Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Er nok ikke mye romantisk du, er min bror som har lyst på utstyr til å lage musikk. Han har snakket om en boks tidligere som man kobler på pc. Endret 30. november 2009 av stclem Lenke til kommentar
007CD Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Raskeste måten jeg kan komme på er i farten er noe som lar deg få overgang til mini jack, denne kan da kobles til de fleste PC'er der ute da de har "Line in". Nå er ikke jeg noen lydekspert som kan uttale meg noe om lydkvalitet, jeg er heller ikke kjent med hvordan lydsystemet for gitarene funker eller styrken så her må du nok ty til gutta i lydforumet eventuellt Hi Fi delen av diskusjon.no Jeg vil anta at lydkvaliteten ikke vil bli topp, men definitivt bedre enn hva en mikrofon vil gi deg. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 En slik? Eller en Slik? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det der er jo gitarforsterkere, det har han allerede, og da er det vel bortkastede penger, langt bedre å få en overgang fra jack til mini-jack og koble inn i line-inngangen som de andre har nevnt. en åsnn overgang trenger ikke koste mange kronene. Lenke til kommentar
stclem Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Hei, fått vite litt hva han har tenkt på selv. En annen bekjent har en slik M-Audio Solo http://www.instrumentbutikken.no/product_i...roducts_id=1358 Er dette et ok alternativ eller er andre vesentlig bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå