Gå til innhold

Hvilken nettleser er kjappest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bytter mellom Opera og Mozilla men har brukt Mozilla mest de siste mndnene fordi jeg synes den er helt raa.. Liker den faktisk mye bedre enn Opera akkurat naa..

Kan noen fortelle meg hva Mozilla firebird erfornoe ?

IE loader raskest faktisk I linux ogsaa (wine), det er jo litt utroligt ..

Konquer er noen av det stoerste drtitet av en nettleser som finnes, har aldri veart borti en nettleser som kresjer saa ofte som den..

jeg skal iallefall ALDRI bruke den nettleseren mer.,

Lenke til kommentar
Jeg bytter mellom Opera og Mozilla men har brukt Mozilla mest de siste mndnene fordi jeg synes den er helt raa.. Liker den faktisk mye bedre enn Opera akkurat naa..

Kan noen fortelle meg hva Mozilla firebird erfornoe ?

Mozilla som vi kjenner det i dag består av en kombinert browser/mailklient. I et forsøk på å gjøre begge deler kjappere deles Mozilla opp i en dedikert browser (Firebird) og en dedikert mailklient (Thunderbird). Firebird er nå oppe i versjon 0.6, du kan laste den ned fra mozilla sine hjemmesider.

Lenke til kommentar
links  :D med framebuffer i graphics mode er den faktisk ikke så værst :)

Links er absolutt raskest.

Links2 kan kjøres i gui mode i X. Jeg er målløs hver gang jeg sammenligner links med mozilla, opera etc.

Lenke til kommentar

Mozilla som vi kjenner det i dag består av en kombinert browser/mailklient. I et forsøk på å gjøre begge deler kjappere deles Mozilla opp i en dedikert browser (Firebird) og en dedikert mailklient (Thunderbird). Firebird er nå oppe i versjon 0.6, du kan laste den ned fra mozilla sine hjemmesider.

Phoenix var et eget prosjekt for og lage en raskere og mindre browser

det ble så velykket at mozilla forkastet sin egen browser til fordel for

Prosjekt phoenix sin .

(så vidt jeg har fått med meg da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...