Hoppesagåsa Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hvilken nettleser til linux er kjappest? Er noen av dem raskere enn M$ sin IE ? Det har jeg nemlig fremdeles til gode å se. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 OPERA!!!! farten er sikkert den samme som IE men det er herligå har multivindu funksjonalitet og rask tilgang til det du har lasta ned bruker ersjon 7,10 engelsk Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Mozilla!! Har fått intrykk av at IE bruker cache'n mye mer enn de fleste browsere. Litt juks for å få ting til å se ut som det er raskere enn det egentlig er :wink: Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 mozilla, opensource og alt. det er også TABstøtte ("multivindu") det eneste dumme er at den ikke åpnet popups i multivinduene men i ny browser. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 OPERA!!!! farten er sikkert den samme som IE men det er herligå har multivindu funksjonalitet og rask tilgang til det du har lasta ned bruker ersjon 7,10 engelsk Samme??? Opera er MYEE raskere... Dessuten må du ha WINE for å kjøre IE. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Har installert opera og det ser ut til at den setter fartsrekord! Men jaggu sliter jeg med fontene. Se egen tråd her Lenke til kommentar
gspr Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Helt klart Mozilla Firebird (tidligere "Phoenix")! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Mozilla!!Har fått intrykk av at IE bruker cache'n mye mer enn de fleste browsere. Litt juks for å få ting til å se ut som det er raskere enn det egentlig er :wink: å NEI! GISP! Lenke til kommentar
torbj0rn Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Helt klart Mozilla Firebird (tidligere "Phoenix")! Der må jeg si meg ett hundre prosent enig! Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Mozilla!!Har fått intrykk av at IE bruker cache'n mye mer enn de fleste browsere. Litt juks for å få ting til å se ut som det er raskere enn det egentlig er :wink: å NEI! GISP! Hæ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 hvis ting ser raskt ut (regner med du mener rendring av sider og sånt), så hva er da problemet? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hvilken nettleser til linux er kjappest? Er noen av dem raskere enn M$ sin IE ? Det har jeg nemlig fremdeles til gode å se. Konqueror er raskest, i min mening (ihvertfall i KDE 3.1.2). Bruker ikke noe annet nå! Og å sammenligne med IE synes jeg er rart, ikke bare er det ulike operativsystemer, men IE mangler jo en hel haug med moderne egenskaper (tabs, popup-blocker, typeahead-find, kildekode ...). Lenke til kommentar
drall Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Om du bruker Gnome2: epiphany (gecko). Om du bruker KDE: konqueror. Om du foretrekker Opera, er det en fordel å ha installert qt-3.x. Om du vil bruke mozilla i andre DE enn Gnome2, er firebird et bra alternativ. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 links med framebuffer i graphics mode er den faktisk ikke så værst Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Dillo er fantastisk rask, tilogmed på gamle p166-maskiner. Dog vises kun enkle web-sider korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå