Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Fantastisk å endeleg ha Jack på tv-en att :grin: Nett sett ferdig dei to første episodane og kan verkeleg ikkje vente til i morgon når dei to neste episodane kjem.

 

@hYLeAPe: Til no har ikkje TV2 gått ut med noko dato for når 24 kjem til Noreg, men eg er redd det framleis er ei stund til :( Det fins forresten eigne trådar for "når kjem 24 på TV2"...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Btw, er ikke sikker men har skjønt det slik at den første episoden blir vist 8pm i USA i kveld, ikke 9. Så da er den første ferdigvist kl. 3 vår tid, og ikke 4 som i går. :)

 

Det stemmer det, i dag starter den 8pm. Jeg har på følelsen at de to neste blir kongebra!

Lenke til kommentar

Episode 3 var syyyk! :D Faen så spennende.

 

 

Herlig at Jack får folk i CTU til å stole på han, selv de som egentlig vanligvis venter på bekreftelse fra Hastings osv. Jack altså!

 

 

Episode 4 klar om 6-7 min! 24 er heaven. :love:

 

EDIT: Here we go, ep 4. Men faen, dette blir første gangen på over 6-7 mnd jeg må vente en uke på "neste episode" av 24. Faen. Men 40 min av action nå, det er jeg sikker på. Gogogo! :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Omg... SHIT! :D

 

 

Renee's back! And she's BAAAAAAAAAD! Haha, hun er jo faen meg sjefen selv om Jacky er der. Det var helt jævlig gjort av Renee, samtidig som det var deilig. :p

 

 

Ufattelig at vi må vente en hel uke på neste episode, ufattelig. :( Faen, 24 er noe for seg selv. Ingenting skaper like mye spenning som 24. Fantastisk, rett og slett fantastisk.

 

Knallstart på sesongen! :D

 

 

 

Jeg bare sier det:

 

 

Renee has gone crazy.

 

 

Damn straight! :D

Lenke til kommentar

WTF! Hva faen har skjedd med Renee? Altså hu var brutal i forrige sesong også men nå virker det som om det har blitt bevist. Å henge med Jack Bauer i en dag gjør deg til psykopat. Var så jævlig rått og grovt det. Hva var det hu kappa av på han russern? Var det hele handa eller var det "bare" tommelen? Kom helt uforventa på meg. Trodde hu skulle dra noe fix faxeri og bare ta av armbåndet ettersom hun kanskje hadde erfaring med det etter sine dager i FBI. men neida.

 

De fire første episodene av denne sesongen har vært KONGE! men er litt tidlig å dømme sesongen fullt ennå. Sesong 6 starta jo også sånn. 4 fete episoder men hele sesongen ble bare en flause.

Lenke til kommentar

Faen, når Jack ropte høyt (til politet tror jeg), så mange gode minner. Er så utrolig herlig. Smiler fortsatt dagen etter av ep 3 og 4. Fantastisk, jeg syns det har vært herlig. Får se hvordan det går videre fordi som 666 sa så begynte s6 med 4 utrolige episoder og. Men etter det gikk det bare nedover.

 

Har god tro på at de har fikset på det etter s6 da, og at s8 kommer til å være fantastisk! :D

 

 

EDIT: Jo, slutten av ep 4! :D HERLIG. Haha. This is over, THIS IS OVER!

 

Også en stille "dammit" rett før slutten.

 

Ah ah ah ah ah, JACKY! :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Har aldri likt Renee noe særlig og gjør det fortsatt ikke. Vet ikke hvorfor, er bare noe med henne som jeg ikke kjøper. Dog, likte jeg henne litt bedre da hun saget av hånda på russeren. Ellers så synes jeg at denne sesongen har potensiale til og bli veldig mye bedre enn både sesong 6 og 7 i mine øyne.

 

 

Er forøvrig blitt litt forelsket i 24's nye hottie. Dana. Seriøst. Marry me.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...