tc47 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Me too, men det var aldri realistisk for min del! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Gleder meg til jeg kommer hjem:D To episoder i HD:D Men svarte å trøtt jeg ble nå.. Lenke til kommentar
makila Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det var jo en actionfyllt start på sessongen dette da. Da er det bare å glede seg til de to neste eppisodene i morgen Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Alltid skal episoden være over da spening er på topp.. gleder meg til i morra:D Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvor er det dere ser episodene? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Det kan vi ikke diskutere. Endret 18. januar 2010 av Dofty Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 HELT KONGE :D FA*** å lenge det er til i morra nå Men dette var nydelig greier ja, stor tro på denne Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 36.X på ikke-HD:D38.X* Whyyy kan ikke gruppa som la ut ha litt bedre seedbox?? Her er det linjen min som er flaskehalsen (~600kB/s). Fantastisk start på sesongen i mine øyne! Ble virkelig fenget, og som andre har sagt, tiden gikk virkelig fort! Hadde jeg av en eller annen grunn hatt hele sesongen foran meg, tror jeg at det er stor sannsynlighet for at jeg hadde sett den på 18-20 timer i strekk! 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Dere er klar over at diskusjon og spørring rundt piratkopiert materiale ikke er lov her på forumet? Denne kategorien inkludert. Forøvrig holder jeg på med E02 atm, konge så langt Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hva skjer i morgen? Hva har jeg gått glipp av? Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Men skal ikke den der kvinnelige fbi agentene være med denne sesongen? Håper vi får en forklaring på hvordan det gikk når hun forhørte han bad guyen i slutten av sesong 7. Og det hadde vært greit å vite hva som skjedde med Tony. På wikipedia står Annie Wersching under "Main Cast", så håper og regner med at hun har en sentral rolle. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Er så utrolig lei av Chloe nå, makan til sutrekjerring skal man lete lenge etter! Absolutt ingen spoiler, men har aldri likt henne og nå kom jeg på hvorfor... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Dere er klar over at diskusjon og spørring rundt piratkopiert materiale ikke er lov her på forumet? Denne kategorien inkludert. Forøvrig holder jeg på med E02 atm, konge så langt Det kommer vel litt an på definisjonen. Om jeg løst oppgir mine gjennomsnittlige hastighet når jeg laster ned fra torrent-nettverk (ikke bare piratkopiert materiale), så ser ikke jeg at dette bryter med retningslinjene. Jeg oppgir heller ikke hvor jeg laster ned fra. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Meget bra så langt. Er litt skuffet over enkelte nye skuespillere, som jeg synes holder et veldig B-nivå, og ikke hva denne serien fortjener. Kan være at det bare virker sånn akkurat nå, er jo 22 episoder igjen. På en annen side er det Jack det handler om og han elsker vi alle. Da han pressa CTU sjefen inne på våpenrommet satt jeg og hoppet i sofaen. JACK IS BACK!! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Haha Horace Goodspeed prøvde å drepe Grandpa Jack og David Aceveda med en stinger missile Endret 18. januar 2010 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ganske optimistisk, det skal LITT mer til enn en stinger missile for å ta ut Jack. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Likte CTU bedre før.. men iallefall kule PC'er.. Ikke at det er noe spoiler.. Få tak i (begynne), i morra tidlig før skole, så se da jeg kommer hjem:D Da har det blitt mange givere, så jeg får fort:D Var vel ikke noe regel brudd der..? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Skulle ikke Tony Almeida være med i s8? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Synes det var ein bra start på sesongen, og eg har på følelsen at dei 2 episoene imåro blir enda bedre :) Lurer på ka hu dama som jobber på CTU sjuler. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Når kommer det på norsk tv2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå