Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
36.X på ikke-HD:D

38.X*

Whyyy kan ikke gruppa som la ut ha litt bedre seedbox??

Her er det linjen min som er flaskehalsen (~600kB/s). ;)

Fantastisk start på sesongen i mine øyne! Ble virkelig fenget, og som andre har sagt, tiden gikk virkelig fort! Hadde jeg av en eller annen grunn hatt hele sesongen foran meg, tror jeg at det er stor sannsynlighet for at jeg hadde sett den på 18-20 timer i strekk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Men skal ikke den der kvinnelige fbi agentene være med denne sesongen? :( Håper vi får en forklaring på hvordan det gikk når hun forhørte han bad guyen i slutten av sesong 7. Og det hadde vært greit å vite hva som skjedde med Tony.

På wikipedia står Annie Wersching under "Main Cast", så håper og regner med at hun har en sentral rolle. :)

Lenke til kommentar
Dere er klar over at diskusjon og spørring rundt piratkopiert materiale ikke er lov her på forumet? Denne kategorien inkludert.

Forøvrig holder jeg på med E02 atm, konge så langt :D

Det kommer vel litt an på definisjonen. Om jeg løst oppgir mine gjennomsnittlige hastighet når jeg laster ned fra torrent-nettverk (ikke bare piratkopiert materiale), så ser ikke jeg at dette bryter med retningslinjene. Jeg oppgir heller ikke hvor jeg laster ned fra. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Meget bra så langt. Er litt skuffet over enkelte nye skuespillere, som jeg synes holder et veldig B-nivå, og ikke hva denne serien fortjener. Kan være at det bare virker sånn akkurat nå, er jo 22 episoder igjen. På en annen side er det Jack det handler om og han elsker vi alle. Da han pressa CTU sjefen inne på våpenrommet satt jeg og hoppet i sofaen. JACK IS BACK!! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...