Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen, FY FAEN!!!!!!!!!!! 40 min har aldri gått så fort før :(

Herregud så moro når Jack snakket med Chloe i tlf, hu tenkte sikkert bare, å nei helvete, ikke nå igjen, og presidenten når hun fikk beskjed at Jack var på gang igjen. Here we go again :!:

Mildt sagt skeptisk til Freddy prince jr og dama.

Lenke til kommentar

Jeg er jo faen meg som en drittunge på julaften her jeg sitter. Ingen andre som har sett episoden? Vel da skal jeg ikke skrive det jeg hadde tenkt til, hadde vært greit med spoilers da :p

JACK IS BACK og LIVET HAR MENING weeee.

Episode to er UP, gogo!

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Så første ferdig nå, andre i 720p er ferdig om 7 min!

Faen meg så spennende, ingenting er som 24. INGENTING. Hele drama, alt. Musikken,blablalba. Men faen, skulle ønske han kunne bare sagt det er på slutten, menmen.

Gjøre meg klar til neste episode! :D

Lenke til kommentar

Helt rått, finner ikke ord til å beskrive det en gang.

Veldig bra start, og det er ikke så "klisje" fylt som tidligere, i mangel på et bedre ord. Jeg trodde faktisk de skulle klare å nå helikopteret, i stedet for å bare stikke å gjøre det rette, må Jack overtales av Kim. Når Jack stjeler våpen fra ctu, er det ikke slik han blir jaget ut av bygningen og hele ctu leter etter han. Han presser sjefen til å la han gå med et våpen. Fantastisk!

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Men skal ikke den der kvinnelige fbi agentene være med denne sesongen? :( Håper vi får en forklaring på hvordan det gikk når hun forhørte han bad guyen i slutten av sesong 7. Og det hadde vært greit å vite hva som skjedde med Tony.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...