Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Om bare det hadde vært det, det var en skikkelig nedtur syns jeg når mason døde så tidlig i serien. Jeg er ganske sikker på at han kunne vært med like lenge som chloe og bygd karakteren utover serien

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Biologiske våpen kan man finne motgift for, i Jack's tilfelle var det en benmargstransplantasjon som måtte til. Det er verre med radioaktive stoffer, da er du fuckt uansett, enten dør sakte og smertefullt, eller kjapt og smertefullt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg skulle likt å vite om det var skuespilleren som ville forlate serien eller serieskaperne selv. Isåfall så var det en grådig feil av dem å skrive han ut. Jeg skulle ønske nina fortsatt var i live og kunne kommet tilbake etter jack. Ellers skulle jeg gjerne likte å se philip bauer tilbake i serien, vi så jo han ikke dø gjorde vi? Han ble slengt ut i havet

Lenke til kommentar

Er det noen du ikke ville likt å se tilbake på serien? 

 

Sorry, men du dine ønsker er veldig lite nyskapende. Det er veldig mye ønsker om repetisjon og bruk av gmale karakterer av deg, framfor å prøve å finne på noe nytt eller gjøre forbedringer der det er svakheter. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er det noen du ikke ville likt å se tilbake på serien? 

 

Sorry, men du dine ønsker er veldig lite nyskapende. Det er veldig mye ønsker om repetisjon og bruk av gmale karakterer av deg, framfor å prøve å finne på noe nytt eller gjøre forbedringer der det er svakheter. 

Jeg sier bare hva jeg ønsker, det har jeg all rett til å gjøre ;) Om det er nyskapende eller ikke for være så

 

Edit: Med tanke på at de aller fleste nye karakter i serien siden sesong 7 har vært kjedelige så syns jeg det er logisk at det er best at vi får tilbake flere gamle karakterer enn enda et sett med nye kjedelige karakterer...

 

Det er min mening ihvertfall og den står jeg for, vi kan ikke alle være enige :)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Det er ingen som sier at du ikke har lov til å ønske det, bare at det lite nyskapende og spennende ønsker.

 

Må si meg sterkt uenig med at karakterene fra sesong 7 og oppover har vært kjedeligere enn de forrige, det som heller har vært kjedelig er seriens bruk av dem, som faktisk kommer av det at serien måtte utvanne de fleste karakterene i alle sesonger grunnet 24-episoders sesonger.

 

Jeg tar karakterer som Jonas Hodges, Alan Wilson, General Benjamin Juma, Renee Walker og President Taylor i sesong 7 og 8 lett ovenfor det fordømt elendige familiedramaet i sesong 6, men hvis du virkelig liker det så liker du det. Men det fjerner ikke min mening at sesong 6 er den dårligste sesongen av serien, og der de dårligste karakterene serien har hatt kommer fra.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ok de i sesong 7 er jeg enig i, er ganske mange år siden sist jeg så de men sesong 8 mislikte jeg virkelig. Jeg likte ikke freddie prins jr eller noen av de andre. Jeg er glad de tok en pause for i sesong 8 så var det tydelig at serien hadde blitt ganske oppbrukt og at dem trengte en pause og tid til å fornye seg selv :) Det med familiedrama var vell verst i sesong 2 når halve sesongen besto av å følge kim som rømte fra en voldelig mann? Ellers så syns jeg ikke chloe og brian dramaet i sesong 6 var noe kjekt heller. Jeg syns det funket bra å kutte ut mye av dramaene og fokusere på hovedplottet istedenfor :)

Lenke til kommentar

Det er ganske klare ting du ikke husker fra 24 merker jeg. f. eks at Wayne døde, så jeg vet ikke helt om du er helt klar over hva du egentlig husker. Og det sier jeg som ikke har sett serien siden den gikk på tv i USA.  

 

Greit nok at det er lenge siden du så serien, men det familiedramaet med Billy Burke i sesong 2 var ikke i nærheten av så elendig makkverk som Phillip Bauer (spesielt med tanke på talentet og tiden involvert) og heller langt fra like fokusert på som familietdramaet de syv søstre med Bauer-familien. Du sammenligner et hovedplott med et sideplott. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Da er jeg nok den eneste som likte Bauer familien dramaet :p Jeg merker jeg legger merke til ting som jeg ikke har tenkt over før når jeg ser gamle episoder på nytt igjen som for eksempel at Graem Bauer var med i slutten av sesong 5. Jeg ser nå at jeg huska feil om hvordan Phillip Bauer døde med... Skuffende at vi ikke fikk en skikkelig finale kamp mellom far og sønn

Lenke til kommentar

Sesong 6 var desidert den svakeste sesongen. Kan huske at jeg synes at den startet bra med de fire første episodene, ettersom det var intenst og at dem faktisk detonerte de koffert atom-bombene i LA med 20.000 døde. Etter de fire første episodene av sesong 6 så gikk det derimot nedover med et latterlig familie drama. Faren til Jack som skulle starte en nytt liv i Kina med (nevøen til Jack?), broren til Jack som en slags ond mastermind haha. Nei, nei takk til mer Bauer familie drama.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...