Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Jeg syns å huske det var det etter eller mens de viste serien eller kanskje jeg bare husker feil, tror jeg må ta å søke opp og se hva som har blitt sagt og diskutert om en potensiell film de siste årene :) Jeg sier ihvertfall aldri nei til noen timer mer med jack bauer som dreper terrorister :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det var jo en periode hvor den var det men så ble den kanselert til fordel for touch hvis jeg husker riktig og når touch ble kansellert så begynte de heller på en miniserie istedenfor

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Ingenting håndfast, men det var aldri meningen at 24 skulle returnere hvert år uansett. Så kanskje i 2016, men ikke forvent noe særlig oppdatering på det før 6. august når FOX har dag på TCA summer press tour. 

De har jo sagt at dem skal prøve å få til en ny sesong uten jack bauer i 2016 :)

Lenke til kommentar

Du er tydeligvis ikke oppdatert.

 

Det er bare sagt at det er et alternativ/tanke med f. eks Choie eller Kate Morgan som hovedkarakter. Det er aldri blitt nevnt at de forsøker å få det til uten Jack Bauer/Kiefer Sutherland, men at de vurderer 24 uten Jack hvis de ikke blir enig med Sutherland. 

 

 

“there is a point at which Jack Bauer could come in and fit organically into the story, or they are prepared to do… one installment without him,” Fox TV Group chairman Dana Walden said after the Fox executive session today. Imagine TV and Brian Grazer also will be back.

Potentially, he won’t be in this installment, we’re not sure yet,” Walden said. 

 

http://deadline.com/2015/01/24-no-jack-bauer-kiefer-sutherland-1201352549/

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Tror de lett kunne ha klart seg uten Jack Bauer en sesong og at han eventuelt kunne ha dukket opp i sesongen etter. Vi må jo også bare anta at det også kommer til å komme en ny president ettersom Heller hadde advance alzheimers eller noe. Dersom de lager en ny sesong blir det uansett spennede å finne ut av dette.

 

- Skuespillere og karakterer

 

- Setting

 

- Handlingen

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Trodde han bare var i koma? Da må jeg se sesong 6 på nytt igjen

 

Skulke ønske logan ikke gjorde det hab gjorde slik han kunne kommer tilbake som president. Kanskje taylor kunne komme tilbake eller han som var før henne?

Lenke til kommentar

George Mason kommer tilbake :) Luringen tok med 2 fallsjermer og fikk flyet til å styrte rett og lurte alle.

 

Og nå jobber han sammen med Tony som har flyktet, lurer på kossen dei har tenkt å bygge videre på det.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...