Noiz Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Enig. Sko likt å visst om manuset blei skrevet om, når det fekk greie seertall, og fox gav grøntlys for ein ny sesong. Eller om dette alltid har vert planen.Men eg ser ikkje for meg at dette er slutten, men som fox har nevnt før. Det blir nok ikkje før 2016. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 ahh deilig avslutning, følte virkelig heller sin tale på slutten der, og var en go del deilige kills! finner utav mer i morgen under comicon, satser på noe spennende, helst neste år Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Ikke noe annonseringer om en ny sesong eller ny film, annet enn et stort kanskje/er interessert rundt en film. Ikke noe snakk om noe særlig viktig. Mye mimring om 24, men bare meh hele greia nesten. http://www.hitfix.com/the-fien-print/24-and-kiefer-sutherland-return-to-comic-con-live-blog Endret 24. juli 2014 av Maury Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Tony Almeida !!! Resten kommer på Blu ray som skal komme idag, men fant ikkje den nå. Den er 7 minutter. 1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jessda Herlig gjensyn, hadde heller ikke sagt nei takk til at han ble involvert i en eventuell ny sesong. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Voice Of the Handler: Xander Berkeley ??? :OHer er resten, blei litt for mye for ein fan som meg... http://www.wat.tv/video/24heures-chrono-solitary-71fpl_3i21n_.html Endret 1. oktober 2014 av Noiz Lenke til kommentar
TheHvidsten Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hva er "24: Solitary"? Er det en del av bonusmaterialet til "Live Another Day" ? Har de laget denne fordi de vet at det blir en ny sesong, eller er den laget for å fiske etter en ny sesong? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Eg veit ikkje, det er 2 år etter Live another day, var med som bonus på DVDen Endret 2. oktober 2014 av Noiz Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Ingenting på imdb om det. http://www.imdb.com/name/nm0076167/ Tvilsomt at det kommer. Og hvis det var Mason på telefonen, WTF? Han var dødende av radiasjonsforgifting i sesong 2. Endret 18. november 2014 av GeneralUser Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Da var vell første nyhet her. Man må jo bare tenke på bonusmateriallet fra bluray boksen med Tony i fengsel når man ser dette. Men uansett spennende, om det blir Tony eller Jack, eller noen andre, men eg ser ikkje for meg at di tar noe helt nytt. Personligt synes eg det gir meining, la oss gro litt på tanken med Jack i fengsel hos russerene, og eventuelt komme tilbake til han i 2018 Synes det er ein spennede ide, men får se kor langt fox orker å ta det. http://insidetv.ew.com/2015/01/17/fox-24-kiefer-sutherland/ Endret 18. januar 2015 av Noiz Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Veldig bra at de jobber med ny sesong, med tanke på hvordan forrige endte, samt bonusscenen med Tony. At det blir uten Jack kan jeg forsåvidt gå med på, i hvert fall dersom det kommer til å handle om at de skal befri han eller det knyttes opp mot hovedplottet på en eller annen måte. Kiefer kunne jo vært med i noen scener, uten å nødvendigvis være blant main cast. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Veldig bra at de jobber med ny sesong, med tanke på hvordan forrige endte, samt bonusscenen med Tony. At det blir uten Jack kan jeg forsåvidt gå med på, i hvert fall dersom det kommer til å handle om at de skal befri han eller det knyttes opp mot hovedplottet på en eller annen måte. Kiefer kunne jo vært med i noen scener, uten å nødvendigvis være blant main cast. virket som de la veldig opp til at hun skulle ta over, hun hadde jo alle bauer traitsa, men at bauer kommer tilbake innover serien det vil jeg gjerne se for meg er naturlig mtp hans situasjon? spennende ihvertfall, var knallsterk sesong følte jeg ifjor og blir forhåpentligvis av samme kvalitet den neste også Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Tenker sikkert på Kate, likte henne godt i Live Another Day, så hadde gjerne sett at hun kom tilbake i en leading role. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Tenker sikkert på Kate, likte henne godt i Live Another Day, så hadde gjerne sett at hun kom tilbake i en leading role. ops ja glemte å skrive navnet hennes hehe, men ja hun var jo rimelig badass etterhvert Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Er det blitt bekreftet at det skal komme en serie uten jack? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg har ikke hørt/lest om noe,har forsåvidt ikke aktivt leitet etter den informasjonen heller. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg håper virkelig ikke at det blir uten jack, jeg tror bare ikke at det hadde blitt det samme /: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Det blir jo uansett ikke det samme.... Men en fornyelse er aldri dumt! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Det var aldri snakk om at serien skulle komme tilbake sånn med en gang etter Live Another Day uansett. FOX er opptatte med The X-Files-miniserien, så kommer ikke noe retur av 24 før en stund etter de er sendt minst. Det om det kommer er 24. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå