Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til episoden(e), blir skikkelig kos. Har nok ingen planer om å døgne, tar heller å laster ned episoden(e) når jeg kommer hjem fra skolen, tar jo bare et par minutter på full speed så.

Så utpå kvelden i morgen blir det skikkelig kos, streaming til 60'' min med Jack Bauer i sikte :)

Lenke til kommentar

Marius, ikke skriv om hva som skjer når du ser det i USA, vent litt for oss stakkars også! :p

Raste, ja, helt riktig. Men du skal laste de ned på to minutter og se de på 60"? Håper du ikke snakker om SD her... :p For da er 60" ekkelt og bortkastet!

Lenke til kommentar

Virker jo ut som Bauer har overlevd etter den kødden, håper det og håper virkelige på flere sesonger om denne sesongen blir like bra som sesong 7 :D

Marius, ikke skriv om hva som skjer når du ser det i USA, vent litt for oss stakkars også! :p

Raste, ja, helt riktig. Men du skal laste de ned på to minutter og se de på 60"? Håper du ikke snakker om SD her... :p For da er 60" ekkelt og bortkastet!

Skal selfølgelig finne noe i HD :p

Lenke til kommentar
Det er korrekt Raste. :) Skulle ønske jeg hadde fri i morgen og på tirsdag.

Utrolig deilig og ikke ha en anelse om hva som skal skje denne sesongen. Sykt så spent jeg er. :D

Har akkurat den samme følelsen. Vet ikke hva som kommer til å skje jeg heller. Jeg skal ut nå med en kompis som skal kjøre noen hjem til byn osv, og handle litt mer smågodt i bensinstasjonen også. Vi skal begge døgne og se, også kjører han meg til skolen i morgen også. Blir knall! :D

Snakkes etterpå!

Virker jo ut som Bauer har overlevd etter den kødden, håper det og håper virkelige på flere sesonger om denne sesongen blir like bra som sesong 7 :D

Skal selfølgelig finne noe i HD :p

Får du ned 1GB på 2 min?? :p

Lenke til kommentar

Hehe. Faktisk, når jeg tenker over det, er det godt mulig dere får sett 24 før meg. 24 starter i kveld klokka 9 både på østkysten og vestkysten... Så de som bor i f.eks New York får sett 24 nøyaktig 3 timer før meg i California. Det vil jo da si at i løpet av de 3 timene så har vel dere i Norge fått tid til å å se 24 samt dra gjennom 1.5 liter cola og annet snacks :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...