Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til episoden(e), blir skikkelig kos. Har nok ingen planer om å døgne, tar heller å laster ned episoden(e) når jeg kommer hjem fra skolen, tar jo bare et par minutter på full speed så.

 

Så utpå kvelden i morgen blir det skikkelig kos, streaming til 60'' min med Jack Bauer i sikte :)

Lenke til kommentar

Virker jo ut som Bauer har overlevd etter den kødden, håper det og håper virkelige på flere sesonger om denne sesongen blir like bra som sesong 7 :D

 

Marius, ikke skriv om hva som skjer når du ser det i USA, vent litt for oss stakkars også! :p

 

Raste, ja, helt riktig. Men du skal laste de ned på to minutter og se de på 60"? Håper du ikke snakker om SD her... :p For da er 60" ekkelt og bortkastet!

Skal selfølgelig finne noe i HD :p

Lenke til kommentar
Det er korrekt Raste. :) Skulle ønske jeg hadde fri i morgen og på tirsdag.

 

Utrolig deilig og ikke ha en anelse om hva som skal skje denne sesongen. Sykt så spent jeg er. :D

 

Har akkurat den samme følelsen. Vet ikke hva som kommer til å skje jeg heller. Jeg skal ut nå med en kompis som skal kjøre noen hjem til byn osv, og handle litt mer smågodt i bensinstasjonen også. Vi skal begge døgne og se, også kjører han meg til skolen i morgen også. Blir knall! :D

 

Snakkes etterpå!

 

Virker jo ut som Bauer har overlevd etter den kødden, håper det og håper virkelige på flere sesonger om denne sesongen blir like bra som sesong 7 :D

 

Marius, ikke skriv om hva som skjer når du ser det i USA, vent litt for oss stakkars også! :p

 

Raste, ja, helt riktig. Men du skal laste de ned på to minutter og se de på 60"? Håper du ikke snakker om SD her... :p For da er 60" ekkelt og bortkastet!

Skal selfølgelig finne noe i HD :p

 

Får du ned 1GB på 2 min?? :p

Lenke til kommentar
Marius, ikke skriv om hva som skjer når du ser det i USA, vent litt for oss stakkars også! :p

 

Hehe. Faktisk, når jeg tenker over det, er det godt mulig dere får sett 24 før meg. 24 starter i kveld klokka 9 både på østkysten og vestkysten... Så de som bor i f.eks New York får sett 24 nøyaktig 3 timer før meg i California. Det vil jo da si at i løpet av de 3 timene så har vel dere i Norge fått tid til å å se 24 samt dra gjennom 1.5 liter cola og annet snacks :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...