Filmvenn Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Ah ja, så ikke helt godt på den delen. Tate Donovan sin rolle er så svak, og så typisk rolle han gjør. Var overrasket når han ble castet at han ikke hadde spilt i 24 tidligere, så er oftest at jeg ikke bryr meg om president-scenene. Endret 1. juli 2014 av Maury Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Har ein følelse det slår sterkt tilbake på han nå viss dette angrepet på jack failer, noe det selfølgeligt gjør. Noen russere er da ingenting for Sarah Walker og Jack bauer Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Veldig kult å se Cheng igjen. Er litt teit, men det også veldig "24" at han returnerer. Neste episode eller sesongfinalen kommer nok til å avslutte med at den hoper de resterende 24-timene i tid. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 chang ja! da var russerne og kineserne på plass, kan fort bli meget interessant det! , tror ikke jack bauer lar cheng stikke av i live denne gangen! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Han lot ikke Margo stikke av i live, og Cheng har han større grunn for å drepe. Så ja. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 spennende episoder i ekte 24 stil ihvertfall blir nok to heidundrende episoder som følger Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Håper han dreper Cheng litt mer brutalt enn Margo. Tenker på scenen i sesong 8 hvor han massakrerte de russiske diplomatene. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) Håper han dreper Cheng litt mer brutalt enn Margo. Tenker på scenen i sesong 8 hvor han massakrerte de russiske diplomatene. :') ja de scenene med crazy jack bauer rager alltid høyt for meg , ahh juggernaut-bauer, tror ikke det finnes ett mer skremmende syn for bad guys Endret 7. juli 2014 av topvulture Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Actionfylt episode i dag. Sitter bare med en følelse av at sesongavslutningen neste uke blir så overfull av ting som skal skje at det blir for mye til å skvise det ordentlig inn i en 45min episode. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Holy fuck for en episode!!! :O :O Hvordan i helvette skal de klare å presse inn 13 timer i en 45 min episode?! Rart at sistepisoden ikke er en dobbelepisode (to timer)... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Veldig bra episode denne uka. I likhet med forrige uke var denne episoden en av de mer solide episodene av 24 igjennom alle sesongene tidligere også. Gleder meg til siste episode av Live Another Day. Gleder meg til å se hva de gjør med serien i 2016, ettersom FOX garantert kommer til å bringe 24 tilbake etter dette på en måte om Kiefer er villig selv om Kevin Reily ikke lengre er sjef på FOX. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Trodde han kom til å bruke tranc-darts eller knocke ut vaktene stealth i boligen til The Fat Russian Bastard men nei, han drepte faktisk all vaktene + at TFRB døde av et uhell!. Regner ikke med at den episoden der hjelper forholdet mellom Jack og Russerne. Også overrasket over at den kinesiske president etter en pålitelig forklaring bare fuck it, sender et skvadron til å bombe amerikanske marine baser, men men. Regner med at Chloe tar kontakt i neste episode, de finner Cheng, Jack torturerer Cheng, Jack henger Chen og muligens også skyter kisen, the end. En god episode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Har blitt helt hekta på 24 i det siste. Sett sesong en og den siste. Kan man se filmen de lagde i 2008, uavhengig av resten av sesongene? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Ja, men den er laget som en intro til sesong 7. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Den var fet den filmen. Jack Bauer og Robert Carlyle som ex-spec ops partnere for et barnehjem i afrika! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Jaja, da kan eg sei med 95% sikkerhet at 24 er tilbake med ein ny limited series i 2016. Det der er ikkje noko serie slutt. Men eg likte episoden, men viss det blir det siste av 24 er eg skuffet Di bekrefter det allerede på Comic-Con Neida, men eg håper og trur på ein ny sesong. Endret 15. juli 2014 av Noiz Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Ny limited-serie sommeren 2016 vil være logisk. Produsentene er altfor opptatte med å drive med 24 for fullt (fulle 24 episoder) og filmer er altfor begrenset for 24 (fungerer som oppladninger til ny sesong/bakhistorie som Redemption, men ikke noe mer). Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Svak sesongslutt, men dette er ikke slutten for 24. Russerne kommer til å føkke opp noe, og Jack kommer tilbake. Garantert. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Alt i alt fornøyd med sesongen, i finalen klarte de virkelig å vekke hatet mot Cheng. Var herlig å se Jack koble av hodet hans. Ellers så er det jo helt klart at det må komme en sesong til. I sesong 8 aksepterte jeg slutten som en serieslutt, men dette her var ingen serieslutt. Produsentene har vel sagt at de ikke lover noe, men at de er åpne for å lage mer dersom det dukker opp en god historie de kan bygge en ny sesong rundt. Tror egentlig de allerede har mye av den historien klart for seg, så er bare å krysse fingerene for bekreftelse før eller senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå