Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Det var en litt uventet slutt... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Oi! DET var en brutal slutt på episoden! Jeg var bombesikker på at ett eller annet kom til å stoppe det. Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Uventet slutt ja, ettersom at 8 tidligere sesonger med 24 har alle vist at "the good guy always wins". Samtidig mistenkte jeg at de kanskje faktisk ville dra det "helt ut" med tanke på hans diagnose. Sesong ni er min favoritt så langt. Bra spenningsmoment, og jeg gleder meg "som en liten unge" hver tirsdag! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Veldig og det.. Spent på hva som skjer videre og lurer på om Al Harazi fortsetter å bruke de dronene eller holder sitt ord. Forresten. Kan det bli noe mer 24 etter denne sesongen eller er det helt slutt? Om de har gode seertall kan det hende det blir mer? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hvor ble det av silent clock da? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Hvor ble det av silent clock da? Antar han er i live. Har lest noen teorier på Reddit, og det gir faktisk mening. Men samtidig så ville det ikke vært en cliffhanger om silent clock kom i denne episoden. Jeg tror at Jack rakk å få Chloe til å loope feeden til dronen, og dermed gir det nok tid for Jack til å få Heller av banen. Det ville vel vært naturlig å få en reaksjon fra Jack om Heller faktisk ble drept? Endret 17. juni 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hvor ble det av silent clock da? Antar han er i live. Har lest noen teorier på Reddit, og det gir faktisk mening. Men samtidig så ville det ikke vært en cliffhanger om silent clock kom i denne episoden. Jeg tror at Jack rakk å få Chloe til å loope feeden til dronen, og dermed gir det nok tid for Jack til å få Heller av banen. Det ville vel vært naturlig å få en reaksjon fra Jack om Heller faktisk ble drept? Dette er egentlig ren spekulasjon, og ikke spoilere, men kan fortsette med spoiler-tag likevel: Håper du har rett, men det virker ekstremt lite sannsynlig. Tror heller at Heller (høhø) ikke var viktig nok til silent clock. Så de siste minuttene på nytt nå, og det går 50 sekunder fra de kommer over stadionen og kan se ham til de fyrer av, en loop kan ikke ha startet før det. Heller brukte ca 35 sekunder på å gå ut, at Jack skal rekke å løpe ut og overtale ham til å følge med og komme seg i trygghet på 50 sekunder virker usannsynlig, selv til 24 å være. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 fantastisk bra episode! sjokkerende slutt selv om de bygget opp til det, forventer jo at bauer skulle finne på noe, men når han maktesløs sto der og så han gå ut på banen da var slaget antageligvis tapt, ser ikke for meg hun greide å loope feeden såpass kjapt, men vet aldri. Tror forøvrig al harazi vil holde sitt ord men at han kidden hennes vil stjele devicen fra henne og ta helt av. Må si det var glitrende skuespill i denne episoden, du følte virkelig at alle slet med denne avgjørelsen, spesielt bauer og boudrau. Men hva skjer med Bauer nå? han er blitt benådiget, men han tok presidenten med og fikk han angivelig drept? Forøvrig så blir det spennende å se hva som skjer med mole fronten , hvor lang tid det tar før hun plukker opp trådene hans. ah kjenner det er gøy med 24, kjekt med cliffhangers spesielt en slik emosjonell punch som denne ga! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Du har jo også russerne som vil ha tak i Bauer. Håper ikke sesongavslutningen blir som sesong 4? Hvor han blir kidnappet av kineserne. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Du har jo også russerne som vil ha tak i Bauer. Håper ikke sesongavslutningen blir som sesong 4? Hvor han blir kidnappet av kineserne. min prediction er jo at han blir tatt av russerne etter å ha reddet dagen (derav timespranget vi vil få på sånn 11 timer) så får vi se når han endelig våkner opp i russland eller noe slikt og må snike seg ut eller redde dagen på ett eller annet vis ^^ Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Må si det var glitrende skuespill i denne episoden, du følte virkelig at alle slet med denne avgjørelsen, spesielt bauer og boudrau. Men hva skjer med Bauer nå? han er blitt benådiget, men han tok presidenten med og fikk han angivelig drept? President Heller hadde allerede skrevet en såkalt "presidential pardon" for Jack før resigneringen var effektiv, og den gjaldt alt Jack var ettersøkt for/mistenkt å ha gjort/hadde gjort før og gjeldene hendelser som tok sted da Presidenten ble drept. Med andre ord så kan de ikke arrestere Jack for at Heller døde. Uansett hvor "ansvarlig" han måtte være. Endret 19. juni 2014 av GeneralUser Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Må si det var glitrende skuespill i denne episoden, du følte virkelig at alle slet med denne avgjørelsen, spesielt bauer og boudrau. Men hva skjer med Bauer nå? han er blitt benådiget, men han tok presidenten med og fikk han angivelig drept? President Heller hadde allerede skrevet en såkalt "presidential pardon" for Jack før resigneringen var effektiv, og den gjaldt alt Jack var ettersøkt for/mistenkt å ha gjort/hadde gjort før og gjeldene hendelser som tok sted da Presidenten ble drept. Med andre ord så kan de ikke arrestere Jack for at Heller døde. Uansett hvor "ansvarlig" han måtte være. har jo sett før at disse dokumentene kan forsvinne i noen sin anger :/ Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Hehe ja, men hvem skulle det være da? Audrey? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 så ut som de fleste hadde rett angående slutten av forrige episode, spennende og bra episode nå ihvertfall, lurer på hvordan dette tidshoppet de skal gjøre vil fungere. men alt i alt, det blir spennende til siste slutt ihvertfall Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Hvilket tidshopp? Siste episoden vil ikke bare dekke en time, men 13 timer. Endret 30. juni 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Dette var en tight episode. 24: Live Another Day har vært en miks av mye av det beste og dårligste med 24, men ukas episode var spennende nesten igjennom hele tiden. Og tok en vending som gjorde Live Another Day litt mer tilknytta de tidligere sesongene. Var det noen som så Phillip Winchester i dagens episode? Jævla kul fyr i en kul serie som heter Strike Back, som er noe det 24 ville ha vært hvis den gikk på en kanal som Cinemax. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Herligt med Cheng tilbake, dette blir ein heftig avslutning håper eg på Kjekt å sjå Stonebridge igjen og Endret 1. juli 2014 av Noiz Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Men hvor var han? La ikke merke til han i episoden, og jeg så navnet hans på rulleteksten. Står general på imdb, men så ikke han i ubåten. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Han var ikkje i ubåten, han var ein ny mann i rommet med presidenten. 29:25 i episoden. Ville heller sitt han som ein field agent, spesielt siden sesong 5 blei utsatt Endret 1. juli 2014 av Noiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå