Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe ja, men ikke 720p osv! ;)

(schizo)

Ja så det Wheelman, merkelig egentlig, skulle ønske jeg hadde sjekket i 3-tiden, jaja. Men det skjønner jeg ikke altså, klokken er nå 10 i USA og andre episoden skulle vises nå. Whateever, første er nesten ferdig å laste ned ned nå. :)

Lenke til kommentar

Pefekt slutt, gråt mot slutten da vi så Jack og Chloe, slutten kunne ikke ha blitt bedre. Likte veldig godt at Jack overlevde.

Det er fortsatt noen minutter igjen før Jack blir stormet, så det vet vi ikke.

what? har jeg gått glipp av noe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

er vel stor sjanse for at det kommer en spillefilm istedet tror jeg. slutten var bra, ikke helt som forventet men ok. men på en annen side, jack bauer må være tv seriens svar på fetter anton. han har kriminelt mye flaks.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Slutten måtte bli slik, selv om jeg før sesongen gjerne skulle sett at Jack Bauer kunne "legge opp", og tilbringe livet i fred sammen med familien.

Sesongen startet helt RÆVVA, men de siste 6-7 episodene har vært helt knall!

Kom dessuten til å tenke på noe. Det var jo bare Chloe Jack måtte si takk og farvel til. Litt synd at i siste sesong kommer det fullt av nye folk Jack ikke har noe forhold til (Ortiz, Arlo) eller at alle de han kjente er døde.

Jeg synes sesong 7 kunne fungert som en god slutt, for der hadde vi fortsatt noen gjenlevende kjenninger f.eks Buchanan

Lenke til kommentar

Ahh, dette var trist ass. Kom nesten noen tårer på slutten, kun fordi dette er slutten på 24 som serie. Skikkelig vemodig dette her. Grei slutt, men alt i alt må jeg si jeg blei litt småskuffa over de siste episodene. Og selv om jeg skulle ønske at 24 holdt på i evig tid, så er det egentlig greit at de gir seg nå. De gir seg på topp som tidenes beste TV-serie noensinne for meg personlig. Det blir litt som om Premier League skulle slutta eller noe. Hva skal jeg gjøre nå liksom? Hva skal jeg se på? Starter vel asap på maraton fra sesong 1!

All hail Jack Bauer!

post-62290-1274787786,9743_thumb.jpg

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Pefekt slutt, gråt mot slutten da vi så Jack og Chloe, slutten kunne ikke ha blitt bedre. Likte veldig godt at Jack overlevde.

Det er fortsatt noen minutter igjen før Jack blir stormet, så det vet vi ikke.

what? har jeg gått glipp av noe?

Nei, det var jeg som var idiot og snakket om E23, for jeg fikk ikke med meg før nå at E24 er ute, selv om jeg faktisk er bosatt i USA. Men det reddet dagen, i grunn. :)

Lenke til kommentar

Sitter her med tårer i øynene. Ikke fordi slutten var bra, for det var den ikke, men fordi dette var siste vi så fra serien 24.

Same here.... slutten kunne vært mye bedre men nå ble det noen tårer faktisk, når vi så Jack og Chloe snakke på slutten.

Jeg er ihvertfall veldig glad at han overlevde, hadde ikke tålet å se han dø, ærlig talt.

Uff, jeg er veldig trist nå. Med klokken som viste 00:03 til 00:00 osv, hele greien er så jævlig deprimerende. Faen at det er slutt.

Takk for 8 (9) fantastiske år, 24! Har sett på det siden jeg var 9, og nå er jeg faen meg 18. Helt sykt.

For en TV-serie. Fy faen så mye vi har fått gå gjennom med denne serien, fantastisk.

Jack Bauer.

windowslivewriterbejackbauerwellnotreallybut-103jack-bauer3.jpg

EDIT: Sant Erlend, det føles nesten som at PL er ferdig nå. Takler det nesten på samme måten. Helvete...

Maraton fra s1 nå frister nesten ikke, for jeg vet at det kommer til å bli ferdig igjen, uff. Trenger nesten noen dager for å komme over at det er ferdig. Wææ.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Da var det slutt. Åpent slutt, og rykter for en film blir ikke akkurat noe mindre etter en slik slutt. En film på 2 timer kunne fått avklart alt, og fått en lykkelig slutt for Jack og familien. Men synes det hadde vært bedre hvis dette hadde vært det siste vi hadde sett av Jack, men dette kan endre seg hvis en eventuel film får en bedre slutt.

Lenke til kommentar

Kan ikke se for meg noen lykkelig slutt nå for Jack, med mindre Kim og familien flytter til jungelen i et eller annet uglibugli-land sammen med han. Det han har gjort er litt for drøyt til å kunne gis slipp på. Spesielt fra russernes side tenker jeg. Men håper vi får en film der vi får en avklaring på hva som skjer med han, for ellers kommer jeg til å spekulere meg til døde.

Edit: Skulle gjerne visst hva som skjer mellom USA, Russland og IRK nå også. Fredsavtalen gikk i dass og alle har forrådt alle. 3.verdenskrig anyone? FUCK at det ikke kommer flere sesonger. Nå er jeg lei meg. Jack Bauer behind enemy lines i Russland hadde vært noe.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Det var en trist slutt på en måte, for Jack ser aldri til å få fred og ro. Han har blitt sviktet av regjeringen sin x antall ganger, og denne gangen står han virkelig alene. Til og med Kim og familien står i fare, så jeg håper en eventuell film avklarer alt dette. Med litt flaks klarer Jack å leve normalt til slutt, for dette var skuffende. Mange løse tråder står igjen også nå, spesielt med tanke på IRK, Russland, presidenten og Jack sammen med familie. Jeg trenger en film, for dette var altfor åpent for min smak. Trist at det er slutt på 24, men jeg kjøper nok alle sesongene på enten DVD eller Blu-ray til høsten.

Lenke til kommentar

jack bauer må være tv seriens svar på fetter anton. han har kriminelt mye flaks.

Eller kriminelt mye uflaks. Finnes det en actionhelt som har opplevd så mye jævlig som denne mannen? Neppe.

Slutten overrasket meg fordi jeg uheldigvis klarte å såvidt lese en spoiler som avslørte at Jack døde. Jeg trodde han faktisk skulle ende sine dager i den sandynga. Heldigvis kom det en mer forventet slutt med Jack på rømmen som kan gi oss en halsbrekkende høybudsjetts-actionfest i et annet land.

Så en fin slutt. Langtifra seriens beste, men det var vel strengt tatt kun døden som kunne vært annerledes enn det vi har sett før så da foretrekker jeg denne løsningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...