quakie Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hmm. Hva er sjansen for at dette komme til å ende godt for Jacks del?(at han kan bli i USA uten konsekvenser) Han har jo tross alt gjort endel ulovlig, men er vanskelig å forutse. Er jo en ganske spesiell sak iom at presidenten er involvert og alt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ingen president som kan la han slippe unna denne gangen, nei. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ingen president som kan la han slippe unna denne gangen, nei. Ingen president som kan slippe unna han heller! Iløpet av denne sesongen har han vært på jakt etter hele tre presidenter, hvorav to er sittende. Om han lar Taylor og Suvarov slippe unna på samme måte som Logan, gjenstår å se. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Det er vel siste sesong, så Jakcs videre eksistens er vel irrelevant for forfatterne. Ser ut som de lager en eksplosjon av en avslutning. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Kommer uansett til å bli en rå avslutning! Kan nesten ikke vente. Jack er virkelig i slaget, håper ikke skaden setter han for mye tilbake. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ingen ting setter jack tilbake, fyren er mer maskin enn menneske Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hvis Jack fortsatt får bo fritt i USA må det være fordi han avslører konspirasjonen og dermed blir "tilgitt"... Altså, han må også gå på Taylor. Det blir to travle timer... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Taylor er ute og kjører nå. Brudd på den ene loven etter den andre. Jack har vel også brutt et solid knippe lover, og er jo snart public enemy # 1 Det blir nesten litt for dumt hvis både jack og taylor får tilgivelse mtp alle lovene de har brutt. Sannheten om fredsprocessen og russerenes innvolvering kommer definitivt frem. Det faktum at Jack har gått på en killer spree betyr for meg at avslutningen på 24 blir alt annet en "happy". Jeg tror de kommer til å begrave Jack, og det grundig. Men, man kan jo håpe at Jack ender som verdens råeste barnevakt for barnebarnet. hehe Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 At Jack går ned "guns blazing" hadde vært den perfekte slutt spør du meg. Helst i nærheten av presidenten slik at døden han sin ikke kunne blitt "begravet" å sannheten om hva som har foregått hadde kommet frem i dagens lys. Da måtte hoder ha rullet for å beholde freden i verden. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Da måtte hoder ha rullet for å beholde freden i verden. Kanskje det er nettopp dette som (ikke) skjer? At siste sesong slutter med at Tredje verdenskrig begynner! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Mener dere at Jack skal dø i siste episode? Skjønner ikke at de skal la det skje når det skal komme en film. 24 (film) uten Jack Bauer? Det går jo bare ikke. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Mener dere at Jack skal dø i siste episode? Skjønner ikke at de skal la det skje når det skal komme en film. 24 (film) uten Jack Bauer? Det går jo bare ikke. Er da ikke noe problem. Er bare å legge filmens handling innimellom ett par av sesongene, eller enda lengre tilbake, før han hadde noe med CTU å gjøre. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 En flashback film med andre ord? Jeg personlig håper ikke på det for å si det sånn. La Jack leve og kicke ass i filmen også spør du meg. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Mener dere at Jack skal dø i siste episode? Skjønner ikke at de skal la det skje når det skal komme en film. 24 (film) uten Jack Bauer? Det går jo bare ikke. Er da ikke noe problem. Er bare å legge filmens handling innimellom ett par av sesongene, eller enda lengre tilbake, før han hadde noe med CTU å gjøre. enda lenger tilbake blir det nok ikkje, siden Chloe skal være med i filmen Endret 20. mai 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Sett nettopp episode 21, og fyttikatta. Herregud for en episode, klart årets beste så langt og gleder meg til 22 som jeg skal se senere. Jack kan dette, og hvordan han lurte Piller osv var helt rått La Jack leve, om ikke er 24 ødelagt for min del! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 22 er tidens beste så bare gled deg Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ep 22 er ren elsk Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Det meste er vel sagt, men når Jack gikk etter Logan, det var helt hysterisk morsomt! Har sett 8 episoder i strekk nå, og fy og faen for en sesong. Det var helt jævlig når Renee ble drept, og selv om jeg ikke synes det var nødvendig har sesongen eksplodert i ettertid i positiv retning. Derfor tror jeg at Jack dør i siste episode, dette er siste sesong, og man vil jo gå ut med størts mulig bang og slikt "tull". Det er jo ikke så enkelt for meg eller andre som elsker 24 å være objektiv men herregud for et hån det blir å ta livet av Jack nå. Etter alt som har skjedd, så skal de bare ta livet av han? For meg er det helt meningsløst, og kommer til å ødelegge hele 24. Flashback film høres jo rimelig tamt ut. Veldig uenig i at Tony sin situasjon ikke fortjener mer forklaring, og selv om argumentet om disse folkene som satt å stemte gikk dark er ok, er det langt ifra nok. Men det er kanskje like greit, det hadde nok blitt for mye viss de skulle skvist inn dette også. Jeg synes det er nok av ting de kunne hengt fingrene i viss de skulle lagt flere sesonger. Det er jo mange fantastiske serier der ute, men ingen som er som 24, eller som egentlig er i nærheten. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg er også en av de som mener at Tony-situasjonen bør forklares enda bedre selv om vi selv vet at han sitter i fengsel. Tony er en av de beste karakterene gjennom 24 historien og da fortjener historien hans bedre forklaring. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hva er det du vil vite? Om cellekameratene behandler han fint i fengselsdusjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå