Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen president som kan la han slippe unna denne gangen, nei.

Ingen president som kan slippe unna han heller! Iløpet av denne sesongen har han vært på jakt etter hele tre presidenter, hvorav to er sittende. Om han lar Taylor og Suvarov slippe unna på samme måte som Logan, gjenstår å se.

Lenke til kommentar

Taylor er ute og kjører nå. Brudd på den ene loven etter den andre.

Jack har vel også brutt et solid knippe lover, og er jo snart public enemy # 1

Det blir nesten litt for dumt hvis både jack og taylor får tilgivelse mtp alle lovene de har brutt. Sannheten om fredsprocessen og russerenes innvolvering kommer definitivt frem.

Det faktum at Jack har gått på en killer spree betyr for meg at avslutningen på 24 blir alt annet en "happy". Jeg tror de kommer til å begrave Jack, og det grundig.

Men, man kan jo håpe at Jack ender som verdens råeste barnevakt for barnebarnet. hehe

Lenke til kommentar

At Jack går ned "guns blazing" hadde vært den perfekte slutt spør du meg. Helst i nærheten av presidenten slik at døden han sin ikke kunne blitt "begravet" å sannheten om hva som har foregått hadde kommet frem i dagens lys. Da måtte hoder ha rullet for å beholde freden i verden.

Lenke til kommentar

Mener dere at Jack skal dø i siste episode? Skjønner ikke at de skal la det skje når det skal komme en film. 24 (film) uten Jack Bauer? Det går jo bare ikke.

 

Er da ikke noe problem. Er bare å legge filmens handling innimellom ett par av sesongene, eller enda lengre tilbake, før han hadde noe med CTU å gjøre.

Lenke til kommentar

Mener dere at Jack skal dø i siste episode? Skjønner ikke at de skal la det skje når det skal komme en film. 24 (film) uten Jack Bauer? Det går jo bare ikke.

 

Er da ikke noe problem. Er bare å legge filmens handling innimellom ett par av sesongene, eller enda lengre tilbake, før han hadde noe med CTU å gjøre.

 

enda lenger tilbake blir det nok ikkje, siden Chloe skal være med i filmen

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Det meste er vel sagt, men når Jack gikk etter Logan, det var helt hysterisk morsomt! Har sett 8 episoder i strekk nå, og fy og faen for en sesong. Det var helt jævlig når Renee ble drept, og selv om jeg ikke synes det var nødvendig har sesongen eksplodert i ettertid i positiv retning. Derfor tror jeg at Jack dør i siste episode, dette er siste sesong, og man vil jo gå ut med størts mulig bang og slikt "tull". Det er jo ikke så enkelt for meg eller andre som elsker 24 å være objektiv men herregud for et hån det blir å ta livet av Jack nå. Etter alt som har skjedd, så skal de bare ta livet av han? For meg er det helt meningsløst, og kommer til å ødelegge hele 24.

 

Flashback film høres jo rimelig tamt ut.

 

Veldig uenig i at Tony sin situasjon ikke fortjener mer forklaring, og selv om argumentet om disse folkene som satt å stemte gikk dark er ok, er det langt ifra nok. Men det er kanskje like greit, det hadde nok blitt for mye viss de skulle skvist inn dette også.

 

Jeg synes det er nok av ting de kunne hengt fingrene i viss de skulle lagt flere sesonger. Det er jo mange fantastiske serier der ute, men ingen som er som 24, eller som egentlig er i nærheten. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...