Teipball Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Sliter med å finne ord som beskriver dette her. For dette var rett og slett konge. Skytescenene der Jack angriper Logan var fantastisk. Logan var jo vettskremt, han er livredd for Jack og synes nesten synd på Logan der Jack kommer gående, likevel satt jeg selv i fosterstilling og smilte bredt. Scenen der vi ser Nokocovitch(?) med et sverd i seg var også enormt bra. Satt å lo en voldsom ond latter, gud som jeg unner Jack å gå rambo. Og for å ikke snakke om sluttscenen der Jack virkelig har lurt Logan. Jack kommer til å gå ettter den russiske statslederen. Fantastisk. Eneste minuset er at det ser ut som Jack kan dø etter knivstikket. Følte de fokuserte veldig mye på blodet på veggen der. Mulig filmen er et slags Flashback og Jack er dør i seriefinalen. Endret 18. mai 2010 av Teipball 1 Lenke til kommentar
Flin Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Som jeg har sagt før er jeg ganske sikker på at Jack dør, har vært hinta mot det ganske lenge synes jeg. Skaperne av 24 har heller aldri vært redde for å ta live av folk. Jeg spår at serien vil slutte med at Jack trekker sine siste ånde drag og så vil det gli ut med silent clock. Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 I likhet med Teipball elsker jeg også at Jack går bananas nå i serieslutten... Det hadde for øvrig vært et interessant virkemiddel å annonsere en film, for deretter å drepe Jack i serieslutten. For deretter å kjøre filmen som flashback, mellom en eller annen sesong eller noe... Men da den jevne TV-publikummer neppe holder seg særlig oppdatert på fremtidig annonserte filmer, tviler jeg noe på dette... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Det å drepe Jack blir altfor enkel slutt for 24 skaperne, for dette har jo folk tenkt på i flere år og jeg vil ikke ha en sånn slutt som Prison Break. Jack har overlevd det meste og så skal han dø av et knivstikk? Renee er død noe som gjorde meg pissed og om de dreper Jack er 24 ødelagt for min del. Han fortjener en slutt på serien som kan gjøre at det kan bli et par filmer ut av det. Syns han endelig kan få være med familien sin noe som han har ønsket lenge! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg er virkelig ikke keen på noen flashback-film. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg er virkelig ikke keen på noen flashback-film. Støttes! Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Om Jack dør er det nok ikke pga knivstikket, men pga det han har gjort F.eks. det fremtidige drap av Russlands president. Men som dere sier er det nok lite sannsynlig... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Eneste minuset er at det ser ut som Jack kan dø etter knivstikket. Følte de fokuserte veldig mye på blodet på veggen der. Mulig filmen er et slags Flashback og Jack er dør i seriefinalen. De fokuserte nok på det blodet pga av det er ett spor som noen sikkert kommer til å oppdage. Det siste der ser jeg på som direkte usannsynlig. Det er ikke idioter som står bak en av tidenes spenningsserier. Fuck it, TIDENES spenningsserie, og vi vil nok se en Jack i live i seriefinalen. Tror jeg da. Er vel lite jeg kan si om episode 22 som ikke har blitt sagt før så jeg lar den stå blank. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Viste ikke at det skulle komme film! Det ender jo alt, jeg hadde i grunn håpet på at Jack døde. Selv om det hadde vært utrolig dårlig gjort oven for han. Stakkars fyr. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Syke syke episode. Det oppsummerer det hele. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 TIDENES EPISODE Lenke til kommentar
neoman Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 fantastisk episode. ville våge å påstå att det er den beste episoden i 24 sin historie. tipper de har laget noe utrolig bra som avsluttningsepisoder:) blir vel forøvrig dobbel episode neste gang ? Lenke til kommentar
makila Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Det stemmer. Tror de 2 siste episodene kommer til å bli virkelig bra! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Maska til Jack var awesome. Angrepet mot Logan var som om det skulle bli tatt ut av en Mann-film. Fikk Heat-følelsen. Tidenes Jack attack. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Insane episode da! At alt stakk så dypt. Og jeg tror Jack vet mer enn Logan tror han vet. Så blir moro å se neste uke Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Sånn litt i typisk 24 stil der Jack vet ALT før noen tenker på å gjøre det så tror eg beviset til Reed er kopiert så det holder etter og han brukte hu til å lokke fram desperasjonen i Presidenten. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Dette var fantastisk. Uproporsjonalt mye lik Lenke til kommentar
quakie Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ser kanskje for meg at Jack kommer til å rømme til et avsidesliggende land og leve livet der. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hva med datteren han skulle bo med? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hva med datteren han skulle bo med? Mye kan skje de to neste (og siste) episodene, men jeg tror ikke jeg er alene om å håpe han flytter tilbake til Kim i Los Angeles. Det hadde jo også vært interessant om serieskaperne valgte å avslutte serien på en mindre positiv måte (for Jacks del). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå