Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Synd de ikke viste skytescenen hvor han drepte hele det russikse delegatet, for det kunne ha vært en virkelig bra scene.

Jeg syns det at de ikke viste selve drapene var et godt virkemiddel. De har vist nok drap og skuddvekslinger i seriens 8 sesonger til at jeg tviler på at denne hadde vært unik. Ifølge vakten som overlevde fikk ikke Novakovich tid til å snakke, så scenen hadde kun bestått av skuddvekslingen (hvis vaktene rakk å skyte).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det ser mer og mer ut som at dette ender med en død Jack. For hvordan i helvette skal Jack klare å gå som en fri mann etter dette?

 

Episoden i dag var helt rå, imo. Scenen hvor han skulle ta Logan var rett og slett helt villt bra. Samme gjelder annsiktsuttrykket til en livredd Logan.

Lenke til kommentar

Ansiktsuttrykket til Logan når han skjønner at det er Jack Bauer som kommer for å kidnappe han.. Priceless :D

 

EDIT: Nå så jeg at dette er andre gangen ordet priceless (3) har blitt brukt i denne tråden i dag, men det gjør kanskje ingenting.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

24 har igjen klart å ta Jack Bauer nye steder. Han har visstnok vært sinna og på hevntokt før, men ikke på denne ekstreme måten. Det er sjelden kost å se en actionhelt operere i en såpass grå sone.

 

Jeg liker dessuten hvordan det er så mange personer med forskjellige agendaer. Det skaper en interessant dynamikk.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Det er sant :). Jeg ble ganske overasket når de viste de døde vaktene, så en spiddet Novokovich (elns). Jack er virkelig ute etter hevn, og han sparer ingen midler. De utliggende tarmene til han sniperfyren overasket meg litt. Amerikansk TV er jo litt mer konservativ enn andre steder.

 

Er bare banning og sex de ikke liker. Tarmer er kult.

Lenke til kommentar

Syns det ser mer og mer ut som at dette ender med en død Jack. For hvordan i helvette skal Jack klare å gå som en fri mann etter dette?

Sjansen er vel større for å overleve et knivstikk enn det Jack ble utsatt for i sesong 7, så jeg er fortsatt ikke overbevist om at han dør. Hvis han klarer å avsløre konspirasjonen, vil man nok i en eventuell rettssak se bort ifra noe av det han har gjort de siste episodene.

 

Alt håp er ikke ute!

Lenke til kommentar

Har fortsatt til gode å se en bekreftelse på at det lages film etter denne sesongen.

 

Kiefer har sakt dei holder på med filmen.

 

Kiefer sa i eit interview at han såg fram til film(ene) Film(s)

 

kanskje berre ein glip, men fleier filmer ein 1 hadde jo vært kult :)

 

fant ikkje interviewet igjen, men fant dette.

 

http://hollywoodinsider.ew.com/2010/03/26/24-to-end-this-season-film-version-in-the-works/

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Filmen er garantert på vei.

 

♦Billy Ray (State of Play) is writing the movie script, which will be set in Prague and will take place in a single day, not in real time, allowing Jack Bauer (Kiefer Sutherland) to travel across Europe. That hasn't been OK'd officially.

 

♦20th Century Fox tried to pitch the show to NBC, but NBC wasn't interested.

 

♦The current eighth season has 10 more episode after tonight's and will provide a more "definitive" ending than others

 

http://scifiwire.com/2010/03/24-movie-update-and-will.php?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...