Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare 3 episoder igjen. :( Denne var glimrende som alle virker å være enige i, og den blir ennå bedre på 120"+, og HD-prosjektor. Når seriefinalen er så skal jeg gå til stort innkjøp av godsaker for det blir to 24 timer for historiebøkene.

Lenke til kommentar

Han hadde aldri fått ut simkortet fra mobil min så fort :p

Dobbel dose med torturmetodene Jack brukte hadde ikke fått åpnet låsen på iPhonen min! Når noen går så langt at de svelger et simkort for å forhindre uvedkommende i å få tak i det, er det nesten litt rart at de ikke har sikret selve telefonen.

(Jada, jeg vet det bare er film. :tease: )

Det øyeblikket Jack satte seg ned inntil veggen, etter å ha banket løs på (den stakkars) russeren, så det nesten ut som om han ble skremt over seg selv.

vlcsnap-2010-05-12-01h38m14s21.png

Lenke til kommentar

Mye mulig det. Men de folka som styrte showet i forrige sesong da? De som satt og stemte osv... Enda en død tråd?

Okey, la oss prøve å se på det realistisk da. Si at du var en av de folka som "satt og stemte osv". Hadde du virkelig fortsatt i spillet om du visste at myndighetene var så close til å finne ut identiteten til du og dere "i styret"?

Jeg tror forsovet at det er en død tråd. Hadde det ihvertfall vært meg hadde jeg råda alle de andre til å dumpe alt av beviser eventuelt ødelegge de, så ingen navne ville dukke opp på "tilfeldige" harddisker, pcer, papirer osv, to enkle ord som har blitt brukt mye i 24 burde beskrive det ganske bra. "GO DARK".

Ta en ferie, flytte jobben hva enn som trengs til et "ikke utleverings avtale land" og vente til det hadde blåst over. Nå skal jeg ikke si at det ikke er en mulighet for at de dukker opp i siste episode av 24, men da hadde bare blitt for tåpelig. Da hadde det ihvertfall vært bevis for at story forfatterne rusha for å bli ferdig og loka rundt emnet "hvordan slutte 24?"

"Nei hei, jeg vet det la oss ta med de folka som satt i det "hemmelige" styret også lar vi Jack gå etter dem, henrette dem etter en også til slutt Logan også avlutter vi det med at president allison taylor blir arrestert akkurat som i slutten av sesong 5.

Enig i at det hadde blitt litt "far fetched" å rushe det så jævlig i den siste eller de 2 siste episodene? Men hvem vet, en sånn slutt kunne kanskje ha fungert med 10 dobbel Jack Bauer action.

Endret av GeneralUser
Lenke til kommentar

Det har vært en del slike ukjente amerikanerer opp igjennom 24 har det ikke? Er ikke mange av de vi egentlig har fått vite så mye om.

Hadde igrunn håpt at bakmennene bak bakmennene skulle komme fram i denne sesongen, the ultimate fight, men blir kanskje i filmen det da.

Lenke til kommentar

Det har vært en del slike ukjente amerikanerer opp igjennom 24 har det ikke? Er ikke mange av de vi egentlig har fått vite så mye om.

Hadde igrunn håpt at bakmennene bak bakmennene skulle komme fram i denne sesongen, the ultimate fight, men blir kanskje i filmen det da.

Broren til Jack virka som om han var en av dem. Om han ikke satt i styret så var det jo han som gav ordre til President Logan i sesong 5. Hvem han var ble jo først avslørt sesongen etter.

Lenke til kommentar

Fy faen, har eksamen sånn hverdag og jeg føler meg dum når jeg ser på TV-serier nå osv, men er så jævlig glad jeg så dette i går. Ble faktisk mer pumped up til eksamen og alt, fy faen for noe TV 24 er. Latterlig at det ikke blir mer 24, gjør så vondt bare når jeg tenker på det....

Helvete altså. :(

FOR en episode, for en serie. Jack Bauer er en legende på alle måter.

2 uker igjen.... blir en ganske ekkel følelse når jeg slår på de siste to episodene, deprimerende... men eksamen er ferdig 21. mai så jeg skal se de siste to uten noe annet å tenke på og bare lene meg tilbake i godstolen og nyte nye 24-episoder for siste gang... utrolig men sant.

Lenke til kommentar

Fy faen, har eksamen sånn hverdag og jeg føler meg dum når jeg ser på TV-serier nå osv, men er så jævlig glad jeg så dette i går. Ble faktisk mer pumped up til eksamen og alt, fy faen for noe TV 24 er. Latterlig at det ikke blir mer 24, gjør så vondt bare når jeg tenker på det....

Helvete altså. :(

FOR en episode, for en serie. Jack Bauer er en legende på alle måter.

2 uker igjen.... blir en ganske ekkel følelse når jeg slår på de siste to episodene, deprimerende... men eksamen er ferdig 21. mai så jeg skal se de siste to uten noe annet å tenke på og bare lene meg tilbake i godstolen og nyte nye 24-episoder for siste gang... utrolig men sant.

Det ble jo ikke noe mer pga. at manusforfatterene rett og slett hadde gått tomme for ideer. Leste ett eller annet sted, at hvis de hadde hatt en idé på plass, så hadde de laget en sesong til. Må jo innrømme at det hadde vært tøft og sett hvordan den tiende(!) sesongen av 24 hadde blitt. :D

Lenke til kommentar

Herlig episode, og en torturscene som slo det meste av hva jeg har sett tidligere. Var godt å se Jack få ut litt hevnaggresjon, og han skremte nok seg selv litt der også etterhvert. Charles Logan er hvertfall rimelig ferdig nå, når Jack går etter ham i 24s aller siste timer. :)

Lenke til kommentar

Den scenen hvor Jack angrep limmo`en til Logan fikk jeg veldig sånn "Army of Two"-feeling. Bare at dette var en "Army of One". :p

At Jack har "klikka" denne sesongen er noe jeg virkelig elsker. Kidnappet Logan, skutt å drept Walsh som nesten en henrettelse, og nå spiddet han russiske diplomaten.

Virker som vi får en bra avsluttning nå.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

FY FAEN, for en episode! Likte spesielt siste minuttene der, hadde ikke regner med Jack tenkte på å avlytte Logan der, håper bare han tok opp den samtalen også nå.. Er jo bare å spille av klippet på radio eller noe så er jo logan+russiske duden fucked. :D

Lenke til kommentar

Syk episode, Jack er virkelig gått helt amok. Synd de ikke viste skytescenen hvor han drepte hele det russikse delegatet, for det kunne ha vært en virkelig bra scene. Ganske morsomt at han spidda russeren i hjel, dette begynner å bli noen kreative draps- og torturscener.

Det jeg ikke liker er at Jack ble knivstukket, og det gjør meg redd for at de planlegger å drepe ham i finalen. Jack fortjener en ferie og tid med barnebarnet, framfor å bli drept. Gleder meg til å se hvordan ting utvikler seg, for dette har virkelig vært en bra sesong hittil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...