Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)

Anbefalte innlegg

Dæven Dana er pen da. :p Seriøst milevis penere enn feks Renee etter min mening. Uansett bra hun døde når hun gjorde det selv om jeg likte henne litt.

4 episoder igjen nå. Gleder meg utrolig mye til sesongslutten, selv om det blir jævlig trist når den er ferdig. Kommer til å savne Jack alvorlig mye. 24 har blitt en tradisjon for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne episoden likte jeg godt, Jack fikk vist litt skills når han LETT overmanna de to stakkarslige politikarene som var i banken. :p

Følelsene til Dana og Cole ble også satt på prøve, men Dana viste seg jo nok en gang som den utspekulerte, falske kjerringa hun er, og fikk også som fortjent på slutten når Jack fikk knerta henne.

På mange måter litt trist å se en Jack som er så oppslukt av hevnlyst, men samtidig var det vel greit. Dana føler jeg ingen sorg for hvertfall. :p

Lenke til kommentar

[quote name='Jefecito' date=' 4. mai 2010 - 22:35' timestamp='1273005306' post='15606436'

4 episoder igjen nå. Gleder meg utrolig mye til sesongslutten, selv om det blir jævlig trist når den er ferdig. Kommer til å savne Jack alvorlig mye. 24 har blitt en tradisjon for meg.

Kunne ikke sagt det bedre. Kommer ikke til å klare å se på den SISTE episoden, fy faen..

Men ja, ep 20 var heeerlig! Byebye Dana, det var en god følelse. :) Og Jack er bare helt forbanna rå.

Lenke til kommentar

Blir meget vanskelig å holde ut til neste mandag nå. Det skal bli moro å se når hele det hvite hus går under på grunn av det Jack finner ut.

Jeg tipper Logan står bak alt kun for å få tilbake litt respekt av folket.

I tilegg vil jo Taylor gå ned med han siden hun lot han spille fritt.

Det er bare helt rått å se Jack slik han er nå. Han driter i alt og vil bare komme til bunns i saken. Og vi har jo sett gang på gang at man ikke kødder med Jack, spesiellt ikke når det kommer til taktiske ting i felten. Og ikke minst var det digg å se fjeset til Pillar når hele planen hans gikk i dass.

Kun èn uke til forsettelsen. Æsj...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

blir grusomt å vente de 2 neste ukene for å få med seg slutten. var en meget bra episode i dag, må vel også være den verste tortur scenen de har spilt inn i serien så langt.

Lenke til kommentar

God episode. Men jeg frykter nå at de lar "Tony-tråden" henge fritt.

Som sagt så mange ganger før, Tony-tråden henger ikke fritt. Mannen er lukket og låst på vann og brød i et eller annet fengsel og det er ingen vits i å dvele noe mer rundt hans skjebne.

Interessant å se 24 skifte kurs i tortursynet. For første gang har ikke Jack's brutale avhørsteknikker funket.

Lenke til kommentar

Fy faen for en episode, en av sesongens beste. Torturscenen er seriøst noe av det sykeste jeg har sett, det er kun scenen i Taken som kan måles opp med dette. Der ble fyren stekt sakte via pinner stukket i knærne, og her går Jack amok med skjærbrenner, tang, kniv, never og ting selv McGyver ikke hadde kommet på. Dog så tålte russeren sykt mye, og ga seg aldri. Det der er baller av Jacks kaliber. Han burde egentlig ha tygget på den chiptingen på SIM-kortet, eller hatt PIN-kode på mobilen. Skulle likt å se Jack løse seg ut av en slik floke :wee:

Morsom utvikling i episoden, og jeg koste meg stort da Jack kom fram til Logans telefonnummer. Det må jo bli bra, og med Chloes hjelp ser jeg for meg hele det russiske delegatet dødt, en amerikansk president i fengsel og en Charles Logan som må lure seg unna døden nok en gang. Jeg kan ikke si annet enn at jeg virkelig gleder meg til neste episode, for dette er en syk utvikling. Forøvrig er Michael Madsens karakter er virkelig rå, han hjelper Jack når det virkelig gjelder... og dette skjer sjeldent. Jeg digger også stemmen og holdningen hans, rett og slett en av mine favoritt bikarakterer siden Aaron (som jeg savner for pokker!).

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...