Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler vel sterkt på at bildene er noen spoilere for siste episoden, alle er nok bare med fordi det er fest for avslutningen av 24 (grøss :( ).

 

Har allikevel en liten teori ut fra bildene:

 

 

Kan det være at Jack dør/er døende og ser alle sesongene/livet sitt i revy eller noe sånt klisjeaktig på slutten? At man har spilt inn nye klipp osv eller noe kanskje? :hmm: Men tviler som sagt sterkt på at alle de tidligere karakterene er med i siste episode..

 

 

Trist blir det hvertfall. Hva faen skal man vente på i januar nå da??

Lenke til kommentar

Å drepe av Jack i seriefinalen blir bare litt teit. Hvem skal være hovedpersonen i filmen da? Chloe? Å kjøre en film som bare er nærmest et flashback blir også litt dumt. 24 trenger, og har alltid trengt Jack. Så enkelt er det.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Å drepe av Jack i seriefinalen blir bare litt teit. Hvem skal være hovedpersonen i filmen da? Chloe? Å kjøre en film som bare er nærmest et flashback blir også litt dumt. 24 trenger, og har alltid trengt Jack. Så enkelt er det.

 

Link til at det blir film? har ikke hørt noe om det. Mulig Fox gjør det samme som med Prison Break, vi hopper fram i tid, ser Jack er død, for så å se hvordan han døde.

Lenke til kommentar

♦Billy Ray (State of Play) is writing the movie script, which will be set in Prague and will take place in a single day, not in real time, allowing Jack Bauer (Kiefer Sutherland) to travel across Europe. That hasn't been OK'd officially.

 

♦20th Century Fox tried to pitch the show to NBC, but NBC wasn't interested.

 

♦The current eighth season has 10 more episode after tonight's and will provide a more "definitive" ending than others

 

http://scifiwire.com/2010/03/24-movie-update-and-will.php?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

 

Nei, Prison Break hadde dårlige forfattere og gjør de slutten på den måten spyr jeg. Rett og slett en utrolig dårlig måte å avslutte med å drepe av hovedpersonen til slutt. Det er altfor tvunget for flere serier å drepe av hovedpersonen ved serieslutt.

 

Dessuten er det snakk om mer en kino-film med et alenestånde plot. 24 har gode forfattere(spesielt David Fury), de klarer nok å lage en god serieslutt uten å drepe av Jack.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Jeg håper ikke at de tar en Prison Break, selv om den serien avsluttet på en grei måte i mine øyner. Jack har opplevd altfor mye til å dø nå, når han har overlevd det så kan han overleve en gang til. :p

 

Samtidig så håper jeg vi får en verdig avsluttning som kan gjøre at det kan bygges et par filmer til senere om et par år. Kommer virkelig til å savne 24, og jeg selv har begynt med 24-Maraton og jeg er på sesong 3 allerede etter ca. 2 uker :p

Lenke til kommentar

 

 

Endelig fikk Dana noen (to) kuler. Personlig var jeg drittlei av alle spillene hennes, og det var Jack også.

 

Forøvrig er det helt utrolig at presidenten lar Logan plante folk i CTU etter at den første (og åpenbare) situasjonen gikk galt. Gleder meg til neste episode nå.

 

 

Lenke til kommentar

Bra episode! Synes nå politiet var veldig treige til banken i forhold til hvor kjapt CTU fanga det opp. Hørte ikke sirener en gang. Men bedre at Dana døde enn at Jack må begynne og ro seg ut av et bankran eller noe sånt. Taylor viser nå hvertfall hvor desperat hu er blitt etter å løse situasjonen til hennes favør.

Lenke til kommentar

Syns det var litt synd at Walsh døde, likte hennes creepy og utspekkulerte måte å gjøre ting på :p

 

Merker på feelingen i serien at det nærmer seg slutten. Heldigvis har jeg til gode å se de 6 første sesongene :yes:

Endret av tjotr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...