Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Skal det hele ende med at Jack blir sprengt i filler og fredsavtalen lever lykkelig på usannheter?

 

Eller skal Jack blir sprengt i filler og akkurat i det fredsavtalen skal underskrives kommer sannheten frem og Taylor sin karriere går rett til helvete sammen med fredsavtalen?

 

Bare 6 episoder igjen nå.

 

Kommer det opp noe som helst annet enn fredsavtalen i de 6 episodene som er igjen da blir jeg BLÅST ut av vinduet av sjokk tror jeg. 18 episoder med fredsavtale kan jo ikke bli til noe annet nå?

 

Siste sessong og sånn som dette har utviklet seg tørr jeg ikke håpe på en "lykkelig" slutt med tanke på Jack. Tror han stryker med...eneste måten og avslutte 24 på er NO MORE Jack Bauer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen, det er helt sykt hvor mye jeg elsker Jack. Bare alt ved han, helveeete. Herlig episode, og liker President Taylor veldig mye egentlig. Hun kommer nok til å skjønne at det hun gjør er feil no doubt, men fortsatt.

 

Man, 24.

 

Ingenting er som 24, selv ikke Entourage :)

 

Så sant. Kommer til å savne det så utrolig mye. :(

Lenke til kommentar

Haha ja, det glemte jeg å nevne, Jack med Dana var rett og slett orgasmisk å se på. Og Logan når han snakket om Ethan (er det det han heter) som om han hadde ingenting å si i denne situasjonen var ice cold. Han var grunnen til at Taylor måtte reagere som hun gjorde.

Lenke til kommentar

Veldig spennende episode.

 

Dilemmaet presidenten er satt opp i, er ikke enkel. Min umiddelbare reaksjon var at dette kan hun virkelig ikke gå med på. Hun skal signere en avtale med de samme menneskene som planla et terrorangrep mot hennes landsmenn. wtf! Men, saken her, er jo at situasjonen ikke er svart hvit. Hvis hun går ut med sannheten, så sprenges fredsavtalen, og hvem vet hvor lang tid det tar før man får en slik sjanse igjen...

 

Skal man gjøre det moralsk riktige her og gå ut med sannheten og så la ting gå sin gang, eller skal man gripe sjansen og tenke kun på sluttresultatet, og gi f... i hvordan man kom seg i mål? Det siste er vel det Logan tenkte på når han siterte Shakespeare fra skuespillet Julius Caesar:

 

There is a tide in the affairs of men.

Which, taken at the flood, leads on to fortune;

Omitted, all the voyage of their life

Is bound in shallows and in miseries.

On such a full sea are we now afloat,

And we must take the current when it serves,

Or lose our ventures.

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

Vanskelig situasjon for president Taylor, men jeg syns på mange måter hun gjorde det riktige. Selv om dette absolutt setter hennes egen stilling i fare dersom sannheten skulle komme ut. Logan gjorde jo hva han kunne for å forhindre at hun fikk vite noe, men. Ah, herlige Charles Logan, han er så fantastisk sleip, en av de beste karakterene i serien. :D

 

At Chloe blir satt opp mot Jack er en interessant ting, Jack er jo helt bananas nå og hører veldig lite på fornuft. Så det blir spennende å se hvor det fører hen. Det blir vel som vanlig til at han har alle mot seg en stund, og plutselig snur det igjen og han er nok en gang dagens helt. :p

Lenke til kommentar

En fredsavtale med bismak om den går gjennom. Særs vanskelig situasjon Taylor ble satt inn i. Den slue reven som Logan er, gjorde alt for å overbevise Taylor om at fredsavtalen er det nøkterne valget, sammen med å tie om russernes innblanding. Dette er også et ruvende forsøk fra Logan for å reparere sitt omdømme og virkelig få en fortjeneste på det hele. Denne handlingen kan også ses på som hevn på Jack, etter det han gjorde mot Logan i sesong fem/dag fem.

 

Fredsavtalen er nå blitt et ømt punkt for Taylor og staben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...