Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dana er håpløs, og jeg er lei av den samme jævla CTU-tvisten som tidligere. Fortsetter på rekka mi fra forrige gang: Finner muldvarp -> muldvarp har funnet ut at h*n er oppdaget -> prøver å stikke av -> blir tatt enten i eller rett utenfor CTU -> Blir avhørt av Jack -> krever full imunitet... Den rekka er helt standard. Jeg vil se en muldvarp som bare blir tatt, uten noe mer dilldall.

 

Ble utrolig overrasket over at de allerede hadde drept Hassan når Bauer kom. Det var kanskje den sykeste tvisten denne sesongen. Gleder meg til fortsettelsen.

Lenke til kommentar

Denne sesongen er jo sjokkerende kjedelig. Når skal det egentlig skje noe? Nå har de tværet ut dette med nuclear rods (i seg selv en dødstam trussel) i 16 episoder, og så klarer de ikke engang å sprenge dem!? Tror det er bra 24 skal trekke inn årene snart ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Syns denne sessongen har vært litt opp og ned til nå. Ble jævlig overasket over Hassans død. Var sikker på at Jack skulle komme i tide og drepe alle terroristen og redde dagen, som vanlig. Var egentlig litt glad det ikke skjedde, siden det nesten er alltid det som skjer.

 

Nå blir det spennende og se hva som skjer videre. De har forhåpentligvis en syk avslutning på sessongen :)

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Likte disse to episodene godt, kanskje sesongens beste vil jeg si. Spesielt de siste 10 minuttene av siste episode var fantastisk spennende, og endte veldig overraskende og trist. Likte hvordan de lurte oss skikkelig med at sendingen ikke var live, det var en twist jeg hadde sansen for.

Fikk også et ytterlige økt hat mot Dana nå, var herlig å se Jack presse henne opp mot veggen, og samtidig se forskjellen på reaksjonene til Bryan Hastings og Renee Walker. Hastings viste tydelig avsky overfor denne metoden, mens Renee som vi vet fra før er rimelig kald, var helt nøytral til denne hendelsen. Herlig herlig. Håper også Dana får brenne skikkelig i de neste episodene. Blir i tillegg spennende å se hvordan de har tenkt å legge opp de 8 episodene som er igjen, det er jo alltid sånn at man tror all fare er over, og så drar de inn den virkelige trusselen mot slutten. Lurer veldig på hva det er.

 

Helt enig, alt du nevner var det jeg elsket ved episoden(e).

 

Så episode 14, 15 og 16 nå, første gang jeg får se 3 på rad i hele sesong og det var herlig å gjøre. Synd det ikke kommer ny i dag men i morgen, men det får gå.

 

FOR noen episoder, spesielt den siste her. 24 dør aldri for min del, synd at den er ferdig snart, orker/klarer ikke tenke på det. Gjør vondt. :(

Lenke til kommentar

Det her var bare skikkelig FAIL!! Gjør faen meg ikke det der i siste sesongen av 24! Men samtidig kommer det til å bli hevntokt fra Jack nå, noe som kan bli bra. Ikke veldig sjokkert over at russerne er involvert, var altfor åpenlyst når han russern kom forrige episode.

 

Nei, nå blei jeg skikkelig skuffa, selv om det var en ganske god episode sånn totalt sett.

 

Edit: Kickass med Chloe bak roret! :D

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Om dagens episode (ikke les hvis du ikke har sett den enda)

 

 

 

By far den beste episoden til nå.

-Kjerringa tar over som president etter Hassan

-Russer konspirasjonsteori

-Charles Logan. Håper vi får se mer av han utover.

-Chloe som head of CTU :D!

 

Bare kjipt at Renee døde :(

 

Blir spennende å se hva slags leverage Logan har å presse russerene med. Det eneste som var bittelitt nedtur, historiemessig, i denne episoden er at det i grunn ikke er noen trussel, eller noen tydelig badguy enda. Eneste som står på spill nå er jo hvorvidt de får tegnet den peace-agreementen eller ikke.

 

 

 

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Jeg likte ikke episoden, forrige var mye bedre i mine øyne. Dette skyldes nok at jeg er sur på 24, for jeg er lei av at de dreper favorittkarakterene mine. Hver jævla sesong så dør noen jeg liker, kan ikke folk få lov til å ta pensjon i fred og ro eller noe? Renee idag, Bill Buchanan i forrige sesong, Curtis Manning, David Palmer og mange andre karakterer som jeg like godt i serien. Helt unødvendig å drepe Renee, hun kunne jo ha blitt operert i en del timer istednfor å dø. Fuck this shit...

Lenke til kommentar

Faen, for en kjip episode. Det at Chloe blir midlertidig sjef for CTU var konge, men at Jack får seg ett ligg, også blir Renee skutt etterpå var irriterende. Siste sesong, og jeg hadde håpet at Jack kunne finne noen å være med nå som serien nærmer seg slutten. Syns det skulle blitt Renee, men det var visst ikke manusforfatterne enig i. Bah, nå har jeg ikke noe ord egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...