Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Var så digg da Jack tok Dana i halsen og nærmest kastet henne inn i veggen :new_woot: Endelig høydepunktet med Dana tenkte jeg så var det hele over :thumbdown: Så for meg en gledelig Jack spesial avhør med vakker tortur på Dana, men den gang ei sa Tordenskjold

 

Men synes det er rart at liksom det ikke har kommet noe hint om THE BIG THING...jeg mener nå er presidenten DAU, Dana BUSTED, og de har bomba. Er det noe jeg ikke har fått med meg eller? Normalt så har man jo spunnet videre på neste sak for lengst. Nå ser jeg liksom ikke for meg hva som kommer neste episode.

 

Men det er vel er de skal KICKE INN THE BIG SUPRISE da eller?

 

Personlig hadde jeg forventet mere da jeg ver giret opp med 2 episoder. Nesten litt skremende at det bare er 8 episoder igjen, for nå sitter jeg med føelse av at neste episode blir som å se episode 1 av neste sessong som ikke kommer.

 

Håper at det bare er meg som har sovet et eller annet viktig minutt som gjør at alt som ble ferdig i dag hadde noe som helst mening. Som jeg sa: presidenten DAU, Dana BUSTED, og de har bomba. hva mere er det? Etter 16 episoder så har man ikke kommet lengre enn å avsluttet episode 1 i mine øyne.

 

Nei håper det lille håret jeg har igjen på hodet blir BLÅST BORT neste episode

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første episoden denne uka var ikke så veldig bra, men hadde litt driv.

 

Andre episoden derimot var nesten fantastisk. Lenge siden 24 har vært så nervepirrende må jeg si, og det med Hassan var bra gjort. Faktisk første gang i serien jeg begynte å like karaktern, og BOOM han blir drept. Som sagt Dana-delen virket ikke så dumt lenger, men igjen fikk jeg følelsen av at skuespillern sliter med å virke slem.

 

Mulig kona til Hassan kommer til å ersatte Hassan nå.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Knall dobbel-episode!

Jeg er glad 24 er på sitt aller beste akkurat nå siden slutten nærmer seg med stormskritt.

Når det er sagt, lurer jeg sterkt på hva som blir plottet de siste 8 timene?

Denne sesongen har dreiet seg rundt Hassan og denne fredsavtalen, som nå har havnet i dass.

 

Jeg håper vi får et litt mer humanitært inntrykk av Jack før vi sier farvel. Han har jo løse tråder å nøste opp i både med familie og gamle venner fra tidligere sesonger (Audrey, Tony, m.m..)

Lenke til kommentar

Tony er i fengsel for landsforederi, mulig vi får vite om dødstraffen hans hvis det ikke forsatt er "pending" resten av sesongen.

 

Audrey er delvis hjerneskadet, og er for det værste på et psykiatrisk sykehus eller lever et helt nesten normalt liv med en annen mann. Hun er ikke i livet til Jack lenger, dette gjorde han gangske klart i slutten av sesong 6.

 

Ser ikke grunn til at vi må følge alle de tidligere karakterne til graven nærmest, det blir bare så tåpelig. Tony og Audrey er ikke lenger et spørsmål. Det er så komisk at folk faktisk stiller spørsmål til disse to fremdeles. Hva venter dere på? At 24 følger dem til de blir påkjørt, dør av kreft, dør av hjerteproblemer, ender på eldrehjem og dauer o.l.?

Lenke til kommentar

Angående Audrey.

 

In a 2010 interview promoting season eight, Howard Gordon said that "Audrey is so not dead. She’s not even in a coma. In my opinion, she is at the very worst in a psychiatric facility, but she may also be married to a contractor in Virginia who has a child

Lenke til kommentar

Men synes det er rart at liksom det ikke har kommet noe hint om THE BIG THING...jeg mener nå er presidenten DAU, Dana BUSTED, og de har bomba. Er det noe jeg ikke har fått med meg eller?

 

Jeg tror nøkkelen til den videre historien ligger i hvem som hadde tenkt å betale Dana. Jack spør jo om dette, uten å få noe svar, så dette sporet tipper jeg blir fulgt videre til en ny skurk og en ny trussel.

 

Jeg har jo vært litt kritisk til denne sesongen, men jeg må innrømme at disse to episodene holdt ganske høy kvalitet. Spesielt de siste ti minuttene med denne operasjonen mot gisseltakerne var nervepirrende på en måte jeg har savnet, og jeg liker at serien ikke er redd for å la ting ende dårlig. Veldig synd at de ikke har klart å skrive dette uten å måtte inkludere en muldvarp, som jo er 24 klisjeen over alle 24-klisjeer.

Lenke til kommentar

Har vi vært vitne om tidenes første 16 sesong. Hva skal de gjøre nå. Som mange andre har sagt er det jo ingen flere trusler igjen. Jaja, syntes det var bedre å slutte episoden sånn her uten en cliffhanger med en ny trussel, får et bedre inntrykk av episoden følelsesmessig da.

Lenke til kommentar

Ser ep 16 nå, Jack og Cole er på vei ut på redningsoppdraget. Og jeg er OVERBEVIST om at målet deres egentlig er å ta Jack som gissel. *venter i spenning*

 

Edit: Sukk. Hassan fortjente ikke silent clock of death i det hele tatt. Jeg mener, tidligere har det vært Teri Bauer, Ryan Chappelle, Edgar, Bill osv.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Likte disse to episodene godt, kanskje sesongens beste vil jeg si. Spesielt de siste 10 minuttene av siste episode var fantastisk spennende, og endte veldig overraskende og trist. Likte hvordan de lurte oss skikkelig med at sendingen ikke var live, det var en twist jeg hadde sansen for.

Fikk også et ytterlige økt hat mot Dana nå, var herlig å se Jack presse henne opp mot veggen, og samtidig se forskjellen på reaksjonene til Bryan Hastings og Renee Walker. Hastings viste tydelig avsky overfor denne metoden, mens Renee som vi vet fra før er rimelig kald, var helt nøytral til denne hendelsen. Herlig herlig. Håper også Dana får brenne skikkelig i de neste episodene. Blir i tillegg spennende å se hvordan de har tenkt å legge opp de 8 episodene som er igjen, det er jo alltid sånn at man tror all fare er over, og så drar de inn den virkelige trusselen mot slutten. Lurer veldig på hva det er.

Lenke til kommentar

meget bra episode ( 16 ), det er sånn 24 skal være, ikke alltid ende helt godt. Men ett par enkle løsninger og ting vi kunne forutse før det skjedde. Ting dem har gjort før, men alt i alt er jeg veldig fornøyd, Ble overrasket over slutten på 16 ja.

 

8 timer igjen av 24 , så er det slutt for evig og alltid. Spent på hva som blir handlingen nå :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...