Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

de fleste spørsmålene dere har stilt er jo blitt svart på en helt grei måte, trenger som havaishnu sier ikke å bruke mer tid på å vite at tony er i fengsel og vi fikk jo vite at bauer overlevde pga stamcellene til kim

Og hva er det de skal wrappe opp? de har da fortalt ganske mye igjennom de fleste sesongene som da har wrappet opp det meste...

 

Elsker 24 men det er bra de gir seg nå, ikke få for mange episoder og ødelegg intrykket man allerede har(samme gjelder lost og heroes).

 

Men lenge leve Jack Bauer =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener at de hadde greid to sesonger til om de hadde funnet på en litt annen plot, men jeg respekterer avgjørelsen til de som har tatt avgjørelsen. 24 har vært en av mine favorittserier gjennom tidene og jeg har hatt mange fine timer på TV-skjermen mens denne serien har gått :)

Lenke til kommentar

Woho, så orginale sub-plot… Dette begynner å bli latterlig. Noen i Det Hvite Hus blir illojal, går bak Presidentens rygg, Jack skjønner at noe er galt, skuddveksling, Jack finner ut hva som har skjedd. Det er så lite orginalt, at jeg ikke engang orker å kommentere det mer enn det her. Og når de skulle tilbake ble den tunellen plutselig veldig lang.

 

"I don't take orders from anyone else than the President of the United States, now move!" Den likte jeg :) Selv om den ikke helt stemmer den heller. Jack har vel gått imot Presidenten noen ganger også. :p

Lenke til kommentar

Ja...denne sessongen synes jeg har gått bare en vei og det er nedover

 

Men er så hardbarka 24 fan at jeg må se resten uansett om det går enda mere nedover eller ikke.

 

Krysser fingra for at snart kurven går oppover igjen.

 

Ja den tunellen ble jævlig lang når de skulle tilbake gitt, ellers så synes jeg den skytinga på slutten der var episodens høydepunkt. Da Taylor ga ordre til Jack om at han skulle ta på seg den jobben tenkte jeg at nå kommer det sikkert til å bli action der hvor Jack burde vært. Men jaggu var Taylor SPOTT ON med å sette Jack i action der ja. Det hadde jeg aldri trodd.

 

Håper Jack terroriserer Dana litt før sessongen er over...eneste som gjør at jeg klarer å se de snuttene med Dana er at jeg har et håp om at Jack skal gi den drittkjærringa en god gamal Jack behandling :new_woot:

 

Fatter ikke at dette var episode 14 engang....føles som om ikke sessongen har kommet i gang og vi er over halveis :ohmy:

 

Nei...det kan vel bare gå oppover nå kan det ikke?? PLZ

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Likte episoden, men var igjen litt for mye av det samme plottene som forrige sesonger. Nok en idiot som blir overtalt til å stride imot presidenten, ohh noez never been done before.... :nei:

 

Dana er nesten morsom når hun skal virke irritert, som de samtalene med terroristene. Virker som skuespillern sliter med å virke sånn irritert.

 

Dobbeltepisode neste uke da, så da har vi noe å glede oss til.

Lenke til kommentar

Likte episoden, men var igjen litt for mye av det samme plottene som forrige sesonger. Nok en idiot som blir overtalt til å stride imot presidenten, ohh noez never been done before.... :nei:

 

Dana er nesten morsom når hun skal virke irritert, som de samtalene med terroristene. Virker som skuespillern sliter med å virke sånn irritert.

 

Dobbeltepisode neste uke da, så da har vi noe å glede oss til.

 

Syns det samme om Dana jeg også. Virker litt som at hun sliter med å være irritert/sint. :p

Lenke til kommentar

Har ikke hatt tid til å se på 24 i det siste, så har hentet meg igjen nå ferien.

Uansett, syns nivået er ganske bra, det tok seg veldig opp med masse bra action når CTU ble angrepet og alt det der.

Samtidig, jeg ble enormt skuffet over twisten med at Dana er muldvarp. Det ødela hele episoden for min del, og var en altfor billig løsning. Ikke bare er det et oppbrukt trekk, det virker også svært lite troverdig. Virker som det var noe de fant på like før de skrev det inn i manus. Merket det plaget meg i denne ukens episode også, jeg tror ikke på at hun er muldvarp, det blir bare for dumt.

 

Ellers så hadde siste episode bra med action og skyting i tunellen der, Jack og Renee er jo et bra team, og jeg begynner å få sansen for henne igjen.

Likte også godt den sterke talen til presidenten, hun er veldig autoritær, synd ikke alle i staben hennes klarer å følge ordre. Men det måtte vel til for å kunne strekke plottet ut i fler episoder, så.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke dere synes, men de to episodene var fantastisk. Hands down, noe av det beste jeg har sett på en god stund. Så ikke den slutten der komme, og satt med gigahøy puls de siste sju minuttene av episoden.

 

Synes det med at Dana var muldvarp ikke var så dumt etter disste to episodene. Ga bare mer mening for min del.

Lenke til kommentar

Nå har jeg sett de 3 siste episodene. Det må dukke opp en ny terrorist leder snart, kanskje de har fått Osama Bin Laden til å prøve seg som skuespiller? :roll:

 

Terroristene(T) og broren til Presidenten(P) skal drepe P når han er i bilen, de lykkes ikke.

T skal kjøpe atom avfall fra russere i USA for så å frakte det tilbake til hjemlandet. De lykkes ikke.

T bestemmer seg å sprenge bomben med atom avfall i NY, de lykkes ikke. T vil heller ha P som fange for så å drepe han

forran kameraer mens de leser opp ting og tang han har gjort mot landet sitt.

 

Dette er blir bare dumt.

 

 

Kunne ikke gjort det litt enklere? f.eks:

 

T og broren til P kunne ha fått fraktet atom avfallet til hjemlandet.

T/Tarin kunne ha tatt fram pistolen og skutt P når som helst i hjemlandet.

Broren til P kunne tatt over, de ville hatt atom avfallet og T ville hatt styringen over landet.

Endret av iKenneth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...