Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dreamteam i 24 vil alltid være; Curtis, Aaron, Jack, Bill, Tony, David Palmer og Chloe for min del. Renee når ikke dem opp til anklene en gang. Hun prøver å virke badass, men klarer det aldri. For min del i alle fall.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

For min del kan man sammenligne hele Dana saken med et bål man prøver å slukke

 

Da du ENDELIG har fått flammene bort og det bare er glød igjen, kommer en idiot å heller på en kanne med bensin.

 

Må innrømme at jeg nesten hadde blitt mere glad om han idioten av en parole officer hadde tatt å knerta Dana i steden.

 

Tror Dana kommer til å være et sånn irritasjonsmoment Chloe var i starten x10. Eneste jeg IKKE liker med sessong 8 er Dana.

Lenke til kommentar

Ufattelig kjip tvist 24. Jeg har vært fan lenge, men når du må fyre opp muldvarper igjen og igjen for å holde historien gående kan man likegodt legge inn årene. Sesong 8 er nesten nede på sesong 6 nivå nå og det hadde jeg faktisk ikke trodd.

 

Dette er jo ikke sant i det hele tatt. ALT unntatt Dana-historien har jo vært jævlig bra, sesong 6 var jo rotete og dumt egentlig med dårlig skuespill. Ingen av disse tingene har skjedd i år. Og som flere sier så var episoden f.eks også veldig grei inntil den siste delen med Dana. Enig i at det var unødvendig, men sesong 8 har vært sterk og spennende, og forrige ukes episode f.eks var den beste i hele sesongen.

 

Ikke la en ting ødelegge en hel sesong. Uansett, bra å se at andre liker det de får se hver uke fortsatt og ikke vil at de skal slutte med en gang pga. en liten ting på slutten.

Lenke til kommentar

Dette er jo ikke sant i det hele tatt. ALT unntatt Dana-historien har jo vært jævlig bra, sesong 6 var jo rotete og dumt egentlig med dårlig skuespill. Ingen av disse tingene har skjedd i år. Og som flere sier så var episoden f.eks også veldig grei inntil den siste delen med Dana. Enig i at det var unødvendig, men sesong 8 har vært sterk og spennende, og forrige ukes episode f.eks var den beste i hele sesongen.

 

Ikke la en ting ødelegge en hel sesong. Uansett, bra å se at andre liker det de får se hver uke fortsatt og ikke vil at de skal slutte med en gang pga. en liten ting på slutten.

 

ALT har ikke vært jævlig bra. Det har faktisk vært svært, svært middelmådig. Hele serien har blitt et oppkok av gamle oppskrifter, hvor de samme gamle ideene resirkuleres om og om igjen. Og til nå har jeg egentlig bare akseptert det, som litt lettbeint actionunderholdning som dreper 40 minutter hver tirsdag.

 

Problemet mitt nå er at de tar den største av alle 24-klisjeer opp av hatten, nemlig muldvarpen. Det endelige beviset på at serien ikke har noen flere kort igjen å spille, ingen flere veier å dra. At forfatterne nærmest har gitt opp å komme opp med nye, gode konflikter.

 

Det var litt synd egentlig, da sesong 7 hadde en viss freshness og originalitet ved seg.

Lenke til kommentar

OK episode, men ikke noe ekstraordinært. Jeg synes det bare blir mer og mer overfladisk hele greiene. Det er liksom ikke dypt nok. Å avsløre Dana som mole ved å vise at hun ringer han fyren var jo bare den dårligste avsløringen i 24s historie. Det var bare sånn "åja" når jeg så det. Ikke sånn "HVA FAEN!?!" som det har pleid å være tidligere i 24. Jeg ble mer overrasket over at hun knerta han fyren enn at hun var mole lol. Jeg håper virkelig at vi videre i sesongen får litt dypere avsløringer. Jeg synes også vi får vite alt for mye om hva terroristene driver med. Det blir for direkte, ikke noe spenning, ikke noe luring på hva som kommer til å skje. Skal jo selvfølgelig bli spennende å følge med på hva som skjer med de fuel rodsa, blir sikkert noe greier der og, men hvis noen husker tilbake til "The CIP device" så var det mye mer spennende enn dette. Tror kanskje følelsen kommer fordi akkurat nå, og i alle foregående episoder bortsett fra attentatet på presidenten, så har det ikke vært noen som helst overhengende umiddelbar fare for at noe skal skje.

Lenke til kommentar

Synes det blir litt for standard at det er muldvarper overalt, hele tiden.

 

Liker 24 like mye som jeg alltid har gjort, men synes de har litt dårlig oppfinnsomhet, de som skriver manus. Mye av det samme i hver sesong. Er vel like greit at det ikke blir flere sesonger. Hvis det er bestemt da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...