Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Videre synes jeg det var amatørmessig av NYPD Swat og gå inn i hotellet etter at dem hadde fått ordre om å "stand down" av Jack og som vanlig når folk ikke hører på Jack ender det med at et ti talls mennesker blir drept.

If everyone listened to Jack Bauer, the show would be called 12. :p

 

TC:

Sant det, 24 dør aldri. Sitter med frysninger fremdeles, Jesus som jeg elsker denne serien.

Lenke til kommentar

Videre synes jeg det var amatørmessig av NYPD Swat og gå inn i hotellet etter at dem hadde fått ordre om å "stand down" av Jack og som vanlig når folk ikke hører på Jack ender det med at et ti talls mennesker blir drept.

 

Haha, ja. Når skal folk i 24-verdenen lære at de må høre på Jack Bauer? Det var RIP på disse gutta i det øyeblikket de overså Jack's ordre.

 

Ellers var episoden actionfylt hele veien med en særdeles overraskende twist. Det eneste er at han idioten av en "parole officer" (hva f heter det på norsk igjen?) skal sprade masende rundt i CTU-bygget midt i en nasjonal krise. Walsh/redneck-historien har ridd sesongen som en mare.

Lenke til kommentar

Neinei, dere har ikke skjønt greia med fornyelsen av 24 og hva problemet er. Serien har gode nok seertall, men det er kontrakter og produksjonskostnadene det gjelder. Ikke seertallene, fordi de er mer enn gode nok. I tilegg virker det som Fox vil selge 24 istede på grunn av produksjonskostnadene.

 

Ellers finfin episode. Likte episoden i dag, Cole og Jack liker jeg mer og mer sammen. Ser meg enig i det at SWAT`ene var født til å dø. Men bare jeg som reagerte at han tok ut 2-3 SWAT(dog vi fikk ikke se de dø, eller hørte om det) uten at det skøyt noe særlig i det heletatt? Virket som SWAT`ene gikk uten skuddsikre vester, med tanke på hvor lite tid det tok for han som holdt dattra til prsidenten å ta

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Videre synes jeg det var amatørmessig av NYPD Swat og gå inn i hotellet etter at dem hadde fått ordre om å "stand down" av Jack og som vanlig når folk ikke hører på Jack ender det med at et ti talls mennesker blir drept.

 

Haha, ja. Når skal folk i 24-verdenen lære at de må høre på Jack Bauer? Det var RIP på disse gutta i det øyeblikket de overså Jack's ordre.

 

Ellers var episoden actionfylt hele veien med en særdeles overraskende twist. Det eneste er at han idioten av en "parole officer" (hva f heter det på norsk igjen?) skal sprade masende rundt i CTU-bygget midt i en nasjonal krise. Walsh/redneck-historien har ridd sesongen som en mare.

 

Ja, den Dana Walsh/Redneck historien burde ha vært ferdig når Cole drepte Mr. Redneck og dumpa lika. (Dumpa de vanen også for det kan jeg ikke huske) Blir tåpelig ass at Mr. Parole Officer ska drive å vase rundt i CTU midt under en nasjonal krise å mase på walsh. Ellers uforutsigbar tvist det at dem skulle nøytralisere CTU med en EMP. (Parole Officer er vel Tilsyns ansvarlig eller til tilsyns vakt for fanger på norsk)

Lenke til kommentar

Men jeg skjønner ikke hvorfor hun er så redd, det er jo ikke noe farlig at hun har snakket med han. Er jo bare å innrømme det også sende han avgårde, det med den videoen, kan jo bare gi han den? Eneste den viser er vel at de gutta raner det stedet.. Skader jo ikke Dana det?

Lenke til kommentar

Satan! Satt faen meg med gåsehud i et minutt etter den episoden her! Nå håper jeg virkelig bare at de klarer å holde tempoet oppe etter en ikke så alt for spennende sesong hittill. Jeg synes forige sesong virkelig satte standarden som ikke bare en av de beste, men den beste sesongen i en serie noensinne. Så sykt mange tvister og uforutsigbare handlinger og mye action. Føler ikke at S8 har fulgt helt opp der.

 

Dana historien irriterte meg i starten, og den irriterer meg enda mer nå pga han forbanna Parole Officeren. Satan så irriterende han skuespilleren var! Dog jeg håper inderlig at hun slepper unna med det, for hun har en "likanes" rolle når hun ikke fremstår som ei svak drittkjerring, men er mer på hugget.

 

Forsåvidt håper jeg de får CTU opp igjen relativt snart siden det alltid føles bedre ut når de har operativ base :p

Lenke til kommentar

Synes det er en knall story jeg, bare håper hun kommer unna med det.

 

Jeg og, er jo ikke noe dårlig med det. Eller, ikke knall da, men ser ikke noe problem med det. Har noe å gjøre med en viktig person i serien nå, og er ganske spennende. :)

 

2 episoder neste blir orgaaasme! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...