Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ut ifra hvordan serier og 24 er oppbygd var det ingen stor overraskelse at Tarin var en badguy, men satt ikke han i samme bil som presidenten under bombe attentatet? Og generelt sett har han virket svært snill og sympatisk(kanskje for snill?). Og hans utrykk og utseende helt til avsløringen sa alt annet en terrorist. Jeg håpet virkelig jeg tok feil og at han var en bra mann, synd men ikke overraskende. Jeg blir aldri lei 24, samme hva de gjør, jeg kunne sett 20 seonger uten å gå lei. Top notch!!!

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Eg tenkte umiddelbart at han guttungen bare sa navnet til Tarin... Falsk ledetråd med andre ord. Men trodde han var genuint redd for mora si og trodde på at Bauer ville skade hu. Og det ville han jo isåfall gjør om tipset var falsk for å avlede etterforskningen.

Lenke til kommentar

Da var alle de 11 episodene omsider sett! Alt i alt en god sesong så langt. Litt opp og ned, men ser ut til å gå i riktig retning nå. Greit nok med kun ett hovedplot. Herlig scene i siste ep. når Jack skulle overtale han suicidedude'en: "If you knew who I was, and things I've done before in my life, you would know that I'm not bluffing. So go ahead. Blow yourself up into a million pieces. First thing I'm gonna do is I'm gonna make your mother come in here and clean it up" :grin:

Endret av tjotr
Lenke til kommentar

Bra denne episoden her. Ser ikke ut til at Dana kommer til å bli arrestert med det første av politiet, sånn sett var jo EMPen litt til fordel for hu, men nå er hele CTU nøytralisert så blir artig utover de neste episodene nå. Videre synes jeg det var amatørmessig av NYPD Swat og gå inn i hotellet etter at dem hadde fått ordre om å "stand down" av Jack og som vanlig når folk ikke hører på Jack ender det med at et ti talls mennesker blir drept.

Lenke til kommentar

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHHHHHHHHHHHH :D

 

And again.

 

 

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHHHHHHHHHHHHHH sååå herlig. Sesongens beste episode tycker jeg, og for første gang på veldig lenge hadde jeg megachills etter en 24 episode. Da man fikk se at Tarin var i live. Satt å gapte resten av episoden. Veldig veldig bra. Nå SKAL episodene i neste uke være enda bedre.

Lenke til kommentar

Fy faen for en episode! Dette er TV-messing den beste tirsdagen jeg har vært med på flere år, om ikke i løpet av mine 18 år på jorda. Slutten på episoden var syk, jeg forventa ikke noe sånt i det hele tatt. Satt bare og måpte, for en twist. Jeg sitter med den mest syke følelsen på lenge, nesten på grensen til adrenalinrush det her. Damn, blir umulig å vente til neste uke. Nok en gang, fy faen for en episode!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...