Gå til innhold

24-tråden (opprinnelig for sesong 8.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lukter at Dana sliter noe jæ**** :D Gleder meg til faktsik å se om hun klarer å snike seg unna dette :D

 

Trodde Jack skulle klare å få lille gutt trygt av kammeret, men der tok jeg visst blodig feil...bokstavelig talt

 

Men synes det er rart at vi fremdeles egentlig holder på med samme "sak"...jeg mener skal vi få en 24 hvor det kun dreier seg om EN TING?

 

Jaja er jo bare episode 11 nå :p Men gleder meg syyyyyyyyykt til neste

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Hvor har CAT det fra? Nei, presseskrivene til Fox om 24 sier:

 

“Day 8: 3:00 AM-4:00 AM” episode of 24 airing Monday, March 15 (9:00-10:00 PM ET/PT) on FOX.

"Day 8: 4:00 AM-5:00 AM" episode of 24 airing Monday, March 22 (9:00-10:00 PM ET/PT) on FOX.

 

Promoen for neste episode nevner heller ikke noe dobbel-episode.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Det er faktisk noe jeg har likt med denne sesongen. Ellers holder jeg på at dette er 24 på sitt mest middelmådige.

Må si meg å være enig, dessverre. Det at vår creepy venn fra "The War at Home"ble drept forutså jeg ikke, men at elskeren til Hassans datter var den han er var fullt forventet. Det dreper spenninga for meg. Episoden i dag var grei nok, men 24 har mistet en del av gløden fra forrige sesong....

Lenke til kommentar

Hvordan har det mistet en del? Synes det er fantastisk, holder godt nivå og f.eks dagens episode var syk, samme med en forrige egentlig. Veldig få dårlige episoder denne sesongen, og spenningen er fantastisk. Jeg tror kanskje jeg elsker 24 for mye, men det gjør ingenting for min del. Beste serien for meg noensinne.

Lenke til kommentar

Det vil aldri bli kjedelig å se Jack likvidere terrorister, og han har hatt noen ganske spenstige kills denne sesongen, men ellers mangler sesong 8 hittil mye for å kunne matche de beste dagene. Vi har sett muslimer med radiokative trusler flere ganger før og det er få av de nye karakterene som er noe særlig interessante. Det mangler rett og slett et eller annet, med unntak av den faste og velkjente formelen, til at dette blir noe spesielt.

 

Heldigvis har jeg fått avslørt en spoiler som gjør at jeg har visse forhåpninger til resten av sesongen.

Lenke til kommentar

Skjønner selvfølgelig hva du mener, og kan skjønne at det blir litt "whatever" for noen folk, men heldigvis (og det eneste fom faktisk betyr noe her) elsker jeg fortsatt 24 like mye og nyter hver episode like mye som året før.

 

Og ja, uten å ha lyst å vite hva den spoileren kan være, så kan jeg se for meg at denne sesongen får en kick-start snart om et par uker og virkelig "starter opp" skikkelig. Tror ikke jeg blir skuffet.

Lenke til kommentar

Det vil aldri bli kjedelig å se Jack likvidere terrorister, og han har hatt noen ganske spenstige kills denne sesongen, men ellers mangler sesong 8 hittil mye for å kunne matche de beste dagene. Vi har sett muslimer med radiokative trusler flere ganger før og det er få av de nye karakterene som er noe særlig interessante. Det mangler rett og slett et eller annet, med unntak av den faste og velkjente formelen, til at dette blir noe spesielt.

 

Heldigvis har jeg fått avslørt en spoiler som gjør at jeg har visse forhåpninger til resten av sesongen.

 

Har ikke lyst til å putte i spoileren i spoiler tag vel? :p

Lenke til kommentar

Er faktisk en tråd om det og, å det er egentlig ikke bekrefta. Bare VG som ikke klarer å oversette godt nok.

 

Digget denne episoden. Scenene med selvmords-bombern(Rami Malek) og Jack var konge. Rami Malek skal forresten være med i The Pasific, som er "etterfølgern" til Band of Brothers på HBO.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...